Citat:
Ursprungligen postat av
Gratatah
Jag har ingen att prata med utanför dataskärmen så jag skriver ofta på flashback. Det är allt från "problem" inom sex till att jag ibland känner mig väldigt ensam och jag vänder ut och in på mig själv här.
Eftersom det inte går att dölja sina gamla inlägg här så måste jag alltid radera historiken på datorn, coockies, aktiva inloggningar osv innan jag lämnar min dator, varje gång. Kan aldrig ha något lösenord sparat någonstans eftersom jag måste radera historiken jämt så det försvinner. Jag måste också låsa datorn och ha ett långt lösen så att ingen kommer in på den när jag inte är där.
Om jag glömmer detta någon gång innan jag till exempel drar till jobbet så får jag panik eftersom det ibland kan sitta någon annan vid denna dator.
En person såg mitt fb-account en gång förut och där hade jag verkligen vänt ut och in på mig själv. Blev riktigt skamsen efteråt och tycker fortfarande att det är jobbigt att den personen vet allt detta om mig.
Har också gjort över 10 olika konton här för att minska risken att någon ska komma på att det är jag.
Så vafan, kan ni inte göra så att man kan dölja sina gamla inlägg så jag slipper genomgå den här skiten varje dag?
Tack på förhand
Ha en krypterad partition som du ser till att webbläsaren sparar sina filer på.