Nu börjar bägaren snart ta mig tusan att flyta på golvet. Börjar bli så in åt helvete less på dessa manshatande, kvinnoliknande varelser. Var dag sprutlackerar dessa kiltklädda kvinnor upp statusar om hur vi män våldtar, slår och kränker kvinnor och ja, de flesta drar alla jävla män över bordskanten.
Det är helt makabert och rent av sagt SINNESSJUKT hur de håller på?!?
Läste någon tweet om hur en kvinna klagade på att det bara var män som var brandmän.. Hon skrev att det var helt sjukt att det var så.. MEN SÖK TJÄNSTEN SJÄLV DÅ? Herregud denna psykiskt laddade feministdiagnos sprider sig som en löpeld på Sveriges gator. Det är vi män som nu blir kränkta av dessa instabila kvinnor var köttgrotta präglats med allt för lite hudstolpe.
VAD ska vi göra för att punktera denna sinnessjuka åkomma? Bekämpa med eld? Syra? Björnfällor?
Ibland önskar jag i min ensamhet att naprapater och kiropraktorer knäckte rätt hjärnhalvorna för det behövs verkligen i detta kvinnokortklippta samhälle. Minst sagt.
Ursäkta mina ordval men nu får det fan i helvete vara nog.
Feminister är ett pack äckel som tycker synd om sig själva för att de anser att alla ska göra allt åt dem, och måste därför ha något att skylla på. Därför skapade dem feminism.
Feminism är bra i den grad där de står för allas lika värde, men det har fan eskalerat nåt överjävligt. Man kan ju inte säga nåt, eller dra ett skämt utan att fittorna ska börja böla!
Ni måste skilja på "svensk feminism" och feminism, ty det är helt olika saker.
Danska och Norska feminister hånskrattar åt den svenska feminism-avarten. I Tyskland skulle "Svensk-Feminism" bli förbjuden på samma sätt som Nazism är förbjudet.
Danska och Norska feminister hånskrattar åt den svenska feminism-avarten. I Tyskland skulle "Svensk-Feminism" bli förbjuden på samma sätt som Nazism är förbjudet.