2014-07-02, 00:22
Medlem
hejsan det är en tjej jag gillar som jag har känt i ett år nu. jag undrar om vad ni tror om hon gillar mig eller inte. vi burkar vara tsm när vi festar med andra annars så smsar vi ibland. Men när vi är på fest så håller hon på med håret och ibland sätter upp det och jag vet inte hur jag ska tolka detta. är det nåt speciellt kroppspråk man kan kolla efter som visar attraktion?
Citera
2014-07-02, 00:30
Medlem
knokkelmanns avatar
Haha hörru TS det är klart hon vill ha dig om hon sätter upp håret.

Nä vet du vad, när ni festar tycker jag helt enkelt du ska göra några diskreta närmanden och kolla om hon nappar. Det kan mycket väl vara så att hon är intresserad om ni både smsar och hänger med varandra när ni festar.
Citera
2014-07-02, 00:33
Medlem
Att en tjej sätter upp håret är ingen signal, jag brukar själv sätta upp håret för det blir varmt eller in det inte blev snyggt stylat.

Vi tjejer är väldigt lömska med våra signaler men du borde nog mer kolla och läsa mellan raderna på era sms eller tydligare signaler än håret, det är en myt att vi sitter och snurrar med en hårslinga och biter oss i läppen.

Finns inga direkt signaler, vi är krångliga
Börja smsa mer är det enda jag kan säga. Utifrån det du sagt så är det nog det säkraste om du vill få reda på om hon är intresserad.
Citera
2014-07-02, 00:41
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Det du nämner är väl inga konkreta signaler av att hon är intresserad, men eftersom ni brukar smsa kan du ju testa och fråga om hon vill ses ensam någon dag? Gå och fika tillsammans eller vad som helst
Citera
2014-07-02, 01:20
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucieferr93
hejsan det är en tjej jag gillar som jag har känt i ett år nu. jag undrar om vad ni tror om hon gillar mig eller inte.

Sluta mental-runka och gör ett närmande istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in