fyfan vad gött att glida runt bäckar med det spöt.
har i övrigt inte ägt så mycket flugspön, men till havsöringen var vision attack #6 förjävla fint, toppen gick bara så nu måste jag fixa nytt. Funderar på Loop eller nåt dock
fyfan vad gött att glida runt bäckar med det spöt.
har i övrigt inte ägt så mycket flugspön, men till havsöringen var vision attack #6 förjävla fint, toppen gick bara så nu måste jag fixa nytt. Funderar på Loop eller nåt dock
Fario är fina spön, har ett #5 själv som allroundspö.
Köp en ny topp till ditt Vision-spö, det är bara att beställa.
Fario är fina spön, har ett #5 själv som allroundspö.
Köp en ny topp till ditt Vision-spö, det är bara att beställa.
Grejen med Vision spöt är att det är rätt gammalt, och en ny topp kostade 600, så funderar på om det inte är dags att testa nåt nytt. Är sjukt sugen på antingen GL LPXe eller Loop. Men det kostar ju såklart ännu mer än 600.
Ron Thompson Waypoint är en absolut favorit. Har ett fyrdelat på 225cm och 50 lb. Enkelt att packa och det känns tryggt att ha en batong i form av handtaget. Gillar även att det främre handtaget är skalat undertill och inte runt ger bra mycket mer stöd än runda handtag.
Vad det gäller gäddfiske är Berkleys lightning Rod galet bra till ett vettigt pris. Min dyra Skeletor har knappt använts då jag tröttnar efter två kast och byter till mitt gamla lightning.
Eller...
Är faktiskt ett helt vanligt Abu Garcia Ruby Crest. Är supernöjd med det. Verkligen inget märkvärdigt spö, men det är så in i helvetes skönt, älskar verkligen det! Sitter hur skönt som helst i handen.