Hej FB,
den kvinna jag träffat sedan 1½ år tillbaka gjorde i nyligen slut med anledning av att hon hade känslor för ett gammalt ex. Dock inte för att direkt gå tillbaka till denne utan för att ta reda på vad hon själv känner. Hon säger att hon inte vill vara tillsammans då hon inte känner sig kunna ge 100%.
Hon har själv sagt att hon inte känt sig tryggare med någon annan än mig och att hon tycker om mig så mycket. Även att hon har kunnat tänka sig en framtid.
Beskedet kom som en blixt från klar himmel och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig tidigare varit så ledsen över en tjej och jag älskar henne verkligen.
Annat som kan vara värt att nämna är att hon är vi båda är runt 25-30, hon något år äldre än jag. Båda är dock fortfarande hemmaboende vilket grämer henne. Hennes familj är en ren katastrof (skilda föräldrar, farsan alkoholproblem).
Hon ska i alla fall försöka ta tag i sina problem och gå i terapi. Vill verkligen inte vara den som kommer tillbaka och river upp sår men samtidigt vill jag inte släppa henne vind för våg. Är det så att man borde ta kontakt igen efter ett par månader eller ska man bara släppa den bästa som hänt i ens liv och gå vidare.