Om henne, på hennes sida.
Citat:
Kommunist. Antifascist. Feminist. Vegetarian. Dansk. Politisk/Miljö/QTBH aktivist. Ateist. Dagens liberaler skyddar morgondagens Hitler.
Och lite annat hon skrivit
Citat:
Jimmie Rassesson står vid Rindi,vid SVT's plats o blir intervjuvad atm.
Ping @Nazispotting
Citat:
SvP nassesvin står i Almedalen, i närheten av scenen och är allmänt äckliga med fana.
@Nazispotting
Citat:
Polisen bad mig att inte blåsa i visselpipa, pga då kunde folk inte höra SvP's talare.
Lol ja, det är ju därför jag var där, HAALLÅÅÅÅÅÅ???
Citat:
Alltså ååh samlingen SvP:are idag i Almedalen, löjligt.
Nazisterna var så få, och vi otroligt många.
SÅ MYCKET GLÄDJE ÖVER DET
Citat:
Jag hoppas du kommer dyka upp i Almedalen, Gotland den 28/6 kl. 18.30!
Taggad som fan på detta.
Nassar förtjänar inte offentlig mark, punkt.
Citat:
Alltså inte för att jag hatar priviligierade sosse o vänster cis-cnubbar som försöker lära mig om patriarkatet..
Men jag hatar de asen.
Citat:
Är det bara jag som blir sur/äcklad när jag ser en massa snubbar som kommenterat på en annan snubbes status på FB i vänster-grupper?
Citat:
*Sitter och tar bort alla "vänner" på Facebook som gillat Maskulint Intiativ*
Och den sista godbiten
Citat:
Ska färga håret grönt på söndag.
Min mamma snackar om att kasta ut mig hemifrån, inte snacka med mig o ”du kommer inte få ngt jobb NÅGONSIN”
Man får väl hoppas att mamma håller vad hon lovat
Men, som vanligt när det kommer till den här typen av vänstermänniskor; en bortskämd skitunge som får allting betalt utav mamma och pappa - och därför aldrig behövt sätta sig in i den verkliga världen. Utan därför lever helt i sin egen inskränkta lilla bubbla, totalt verklighetsfrånvänd och därför hatar alla som inte tänker och tycker som hon. Med andra ord, en äkta svensk "demokrat", av just den typen som i bästa fall får jobb på SVT och SR - och på så vis kan fortsätta leva i sin egen värld, och spotta ur sig all dynga utan att möta någon nämnvärd kritik eller diskussion...