2014-06-30, 15:48
Medlem
anonymnoss avatar
https://twitter.com/StMikkelsen

råkade av en slump hitta detta lysande exempel av en vit kränkt kvinna. vad tror ni är orsaken till att hon mår så dåligt av att existera? manshat är lika vidrigt som kvinnohat... men det är ändå mer politiskt korrekt att säga nedvärderande saker om män, varför? varför ser hon inte att hon fungerar som en hat-katalysator? hur kan dessa "feminister" som förespråkar tolerans vara så hatiska men ändå inte se hur motsägelsefulla de är?
Citera
2014-06-30, 16:05
Medlem
Antagligen för att hon inte kan få någon kille.
Citera
2014-06-30, 16:25
Medlem
HereIamHides avatar
Vilken skadad kvinna...
Citera
2014-06-30, 17:23
Medlem
patriot8s avatar
Är det där en sk. näthatare? Kanske vore något för Aschberg och researchgruppen att lyfta fram
Citera
2014-06-30, 17:44
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Inte M&J, testar om Feminism och jämställdhet kan passa bättre.

/Moderator
Citera
2014-06-30, 17:47
Medlem
franges avatar
Om henne, på hennes sida.

Citat:
Kommunist. Antifascist. Feminist. Vegetarian. Dansk. Politisk/Miljö/QTBH aktivist. Ateist. Dagens liberaler skyddar morgondagens Hitler.

Och lite annat hon skrivit

Citat:
Jimmie Rassesson står vid Rindi,vid SVT's plats o blir intervjuvad atm.
Ping @Nazispotting

Citat:
SvP nassesvin står i Almedalen, i närheten av scenen och är allmänt äckliga med fana.
@Nazispotting

Citat:
Polisen bad mig att inte blåsa i visselpipa, pga då kunde folk inte höra SvP's talare.
Lol ja, det är ju därför jag var där, HAALLÅÅÅÅÅÅ???

Citat:
Alltså ååh samlingen SvP:are idag i Almedalen, löjligt.
Nazisterna var så få, och vi otroligt många.
SÅ MYCKET GLÄDJE ÖVER DET

Citat:
Jag hoppas du kommer dyka upp i Almedalen, Gotland den 28/6 kl. 18.30!
Taggad som fan på detta.
Nassar förtjänar inte offentlig mark, punkt.

Citat:
Alltså inte för att jag hatar priviligierade sosse o vänster cis-cnubbar som försöker lära mig om patriarkatet..
Men jag hatar de asen.

Citat:
Är det bara jag som blir sur/äcklad när jag ser en massa snubbar som kommenterat på en annan snubbes status på FB i vänster-grupper?

Citat:
*Sitter och tar bort alla "vänner" på Facebook som gillat Maskulint Intiativ*

Och den sista godbiten
Citat:
Ska färga håret grönt på söndag.
Min mamma snackar om att kasta ut mig hemifrån, inte snacka med mig o ”du kommer inte få ngt jobb NÅGONSIN”

Man får väl hoppas att mamma håller vad hon lovat

Men, som vanligt när det kommer till den här typen av vänstermänniskor; en bortskämd skitunge som får allting betalt utav mamma och pappa - och därför aldrig behövt sätta sig in i den verkliga världen. Utan därför lever helt i sin egen inskränkta lilla bubbla, totalt verklighetsfrånvänd och därför hatar alla som inte tänker och tycker som hon. Med andra ord, en äkta svensk "demokrat", av just den typen som i bästa fall får jobb på SVT och SR - och på så vis kan fortsätta leva i sin egen värld, och spotta ur sig all dynga utan att möta någon nämnvärd kritik eller diskussion...
Senast redigerad av frange 2014-06-30 kl. 18:00.
Citera
2014-06-30, 18:00
Medlem
anonymnoss avatar
tänkte inte ens på att detta är "näthat".. inser att till och med jag är skadad av könsrollerna på så sätt att jag ändå inte riktigt vill döma den här tjejen lika hårt som jag skulle döma en man om han uttryckte sig på samma hemska sätt..
Citera
2014-06-30, 18:22
Bannlyst
Spegling funkar aldrig på feminister, dom ser aldrig något hat. Var ju bara hur lustigt som helt under näthatsdebatten när feminister skrev om feministers rena citat "jag hatar xxxxx" till att inte vara hat bla.

Dom projicerar som fan kvinnor som henne. Hon hatar något extremt så därför ser hon även kvinnohat i varje buske för ett annat utmärkande drag för hennes sort är ju den totala bristen på självinsikt.
Citera
2014-06-30, 19:04
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Man får väl hoppas att mamma håller vad hon lovat

Ja det är fan illa när inte sin egen mamma vill ha något med dig att göra pga dina efterblivna åsikter.

Dessa feminister tror att vi hatar dem för att dom är kvinnor, i själva verkat hatar vi dom för att dom är efterblivna.

Men vi måste komma ihåg att detta är en vilsen själ, troligtvis aldrig haft en kille mer än en vecka. Väldigt typiskt extremfeminist utseende, hon uppfyller dessutom alla kriterier för att vara en människa som folk lätt hatar.

Tycker synd om alla vanliga fina kvinnor som får lida pga idioter som dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in