2014-06-29, 18:08
Medlem
letspanics avatar
Min flickvän börjar göra saker som jag stör mig på till den grad att jag nu har börjat ogilla henne så mycket att jag vill göra slut. Dessvärre bor vi i en stad som är dyr och därutöver är det väldigt svårt att hitta bostad. Jag har helt enkelt inte råd att flytta just nu. Så vad kan jag göra? jag har börjat motionera och försöker vara ute så mycket som möjligt.
Citera
2014-06-29, 18:10
Medlem
Prata med henne?
Citera
2014-06-29, 18:11
Bannlyst
Börja jobba mer, hitta på fritidsaktiviteter med polare, träna etc. Lämna när du känner att du vet var du ska ta vägen. Just nu får du stå ut. Låtsas som ingenting.
Citera
2014-06-29, 18:13
Medlem
NovaOculuss avatar
Flickvänsförakt blir värre med tiden, prata, dumpa eller vänd din syn på hennes överträdelser till något positivt.
Citera
2014-06-29, 18:14
Medlem
CindyXs avatar
Vad är det som hon egentligen gör som får dig att känna så här?
Citera
2014-06-29, 18:28
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G0ogle
Prata med henne?

Jo som att jag inte försökt det problemet just nu är att kommunikationen brutit samman fullständigt.
Citera
2014-06-29, 18:33
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CindyX
Vad är det som hon egentligen gör som får dig att känna så här?

Hon har visat småmanipulativa sidor, blir arg lätt, höjer rösten mot mig när vi är med andra, som att jag är en hund som måste tuktas. Hon är även egocentrisk.

Funderar ibland på om hon har borderline.

Hon har givetvis bra sidor också men dom dåliga blir mer och mer synliga.
Citera
2014-06-29, 18:54
Medlem
HereIamHides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Hon har visat småmanipulativa sidor, blir arg lätt, höjer rösten mot mig när vi är med andra, som att jag är en hund som måste tuktas. Hon är även egocentrisk.

Funderar ibland på om hon har borderline.

Hon har givetvis bra sidor också men dom dåliga blir mer och mer synliga.

Låter som de allra flesta kvinnor i nuläget, dessvärre.

Dumpa henne bara rakt av, om inte för din egen skull så för hennes. Du verkar vara en toffel till den grad att du inte längre kan säga åt din kvinna att hålla käften. Du verkar ha noll förmåga till att hitta dina bollar vilket gör att kvinnan styr förhållandet och då förvandlas de till småhitlar som ska styra och ställa över allt och skiter i dina behov för att de har förlorat all sorts respekt för dig. Främst för att du inte respekterar dig själv.

Visa självrespekt och kasta ut sliddjuret.
Citera
2014-06-29, 19:03
Medlem
shadow666s avatar
Vem står på lägenheten? båda? du? hon? Om du står skriven på den, så kasta ut henne. Hon borde väll kunna bo hos sina föräldrar.
Citera
2014-06-29, 19:15
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HereIamHide
Låter som de allra flesta kvinnor i nuläget, dessvärre.

Dumpa henne bara rakt av, om inte för din egen skull så för hennes. Du verkar vara en toffel till den grad att du inte längre kan säga åt din kvinna att hålla käften. Du verkar ha noll förmåga till att hitta dina bollar vilket gör att kvinnan styr förhållandet och då förvandlas de till småhitlar som ska styra och ställa över allt och skiter i dina behov för att de har förlorat all sorts respekt för dig. Främst för att du inte respekterar dig själv.

Visa självrespekt och kasta ut sliddjuret.

Jo jag säger åt henne att hålla käften men hur konstruktivt är det i längden; Hon börjar grina sen är vi inne på det spåret istället. Jag har all förmåga att säga ifrån så det behöver du inte oroa dig över. Jag vill dock inte komma till det stadiet att man ber varandra hålla käften, det är den verbala versionen av ett slagsmål som inte leder till någonting.
Senast redigerad av letspanic 2014-06-29 kl. 19:19.
Citera
2014-06-29, 19:16
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Vem står på lägenheten? båda? du? hon? Om du står skriven på den, så kasta ut henne. Hon borde väll kunna bo hos sina föräldrar.

Båda men det är mer hennes då hon fixade den när jag var i ett annat land. Hon har inga föräldrar i närheten.
Citera
2014-06-29, 20:41
Medlem
anonymnoss avatar
själva konsten med att ha en flickvän är att kärleken inte ska ta slut..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in