2024-05-23, 20:12
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Nu är kinesen påväg in till sjukhuset efter en trafikolycka. Såklart skyller han på att en ”suedi” ligger bakom olyckan som den rasisten han är..
Knas, tydligen 50km/h stockholmare verkar störda , ny olycka varje dag.
Citera
2024-05-23, 23:43
Medlem
nakamotos avatar
Leo yrar runt helt flöddrad inne på sjukan i sällskap av kriminalvården. Kommer han häktas efter han blivit undersökt? Kanske blir uppståndelse när doktorn väl upptäcker hans totala avsaknad av frontallob. Har mina aningar om att det egentligen var kinesen och hans flöddergäng som är orsaken till själva krocken.
Citera
2024-05-24, 12:56
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Nu är kinesen påväg in till sjukhuset efter en trafikolycka. Såklart skyller han på att en ”suedi” ligger bakom olyckan som den rasisten han är..

Han är så pinsam !
Klagar på allt och alla , men va fan har han kostat samhället ?

Nä en pinsam jävla fjant som måste komma med radikala kommentarer för att få uppmärksamhet.

Vad jobbar han med idag? Eller det är specialen som gäller ?
Citera
2024-05-24, 22:23
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han är så pinsam !
Klagar på allt och alla , men va fan har han kostat samhället ?

Nä en pinsam jävla fjant som måste komma med radikala kommentarer för att få uppmärksamhet.

Han är jävligt luffig och han fattar det inte själv.

Sen är han typ 17 mentalt och snackar skit om alla, han måste vara jätteosäker
Citera
2024-05-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Tveksamt vad han försörjer sig på. Som vanligt med såna människor så säger dom alltid att dom har en massa företag och projekt men det verkar inte finnas något på Carmona. Så om han driver något så gör han det svart eller genom en bulvan. Hans boende är också lite skumt. Han är idag skriven hos Cyril Hellman. Tvivlar på att han bor där. Skulle kunna tänka mig att han kanske bor hos sin mamma.
Citera
2024-05-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Tveksamt vad han försörjer sig på. Som vanligt med såna människor så säger dom alltid att dom har en massa företag och projekt men det verkar inte finnas något på Carmona. Så om han driver något så gör han det svart eller genom en bulvan. Hans boende är också lite skumt. Han är idag skriven hos Cyril Hellman. Tvivlar på att han bor där. Skulle kunna tänka mig att han kanske bor hos sin mamma.

Inkomst lön:

2022: 332 867 kr
2021: 468 867 kr
2020: 414 541 kr
Citera
2024-05-25, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkomstuppgifter
Inkomst lön:

Men vem betalar ut den?
Citera
2024-05-25, 09:18
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Jag fattar inte mig på människor som aldrig kan hålla käften om saker.
Har man gjort ett stort rån, då håller man KÄFTEN.

Det var som när jag och en kompis satsade på hästar då vi var 18 år och vi vann en större summa(9000kr) och nog fan skulle snubben gå och berätta för alla.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är jävligt luffig och han fattar det inte själv.

Sen är han typ 17 mentalt och snackar skit om alla, han måste vara jätteosäker

Sen att han säljer sin röv till reallokal blir lite som pricken över i:et .
Satan vilket lågvattnen… jämnför vi honom med en Anna bankrånare , Liam Normberg. Så är där ju ljusårs skillnad på deras agerande. Liam är smart . Kinesen har mindervärdeskomplex då det visslar om det !

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Inkomstuppgifter
Inkomst lön:

Se nedan

Citat:
Men vem betalar ut den?

Kan inte ett skit om bokbranschen , men kan det vara pengar från hans böcker

Pinsamma jävla svartskalle
Citera
2024-05-25, 09:46
Medlem
Killen borde få en diagnos på papper
Citera
2024-05-25, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eriyak
Killen borde få en diagnos på papper

Jag tror inte han har någon diagnos, han är bara omogen.
Citera
2024-05-25, 15:41
Medlem
nakamotos avatar
Nu går kinesen mot attack på hatarna som påstår att han kostat samhället en jävla massa pengar med att proklamera att han minsann har betalat 10 miljoner i skatt. Förmodligen ännu en av hans lögner men rätt roligt om man börjar tänka efter. Satt han inte inne 15år? Bara det kostar ju långt över 10 miljoner. Jag tror att om han så även betalade in 100 miljoner i skatt så hade han fortfarande varit ett förlustprojekt för oss hederliga medborgare.
Citera
2024-05-25, 16:05
Medlem
Citat:
Nu går kinesen mot attack på hatarna som påstår att han kostat samhället en jävla massa pengar med att proklamera att han minsann har betalat 10 miljoner i skatt. Förmodligen ännu en av hans lögner men rätt roligt om man börjar tänka efter. Satt han inte inne 15år? Bara det kostar ju långt över 10 miljoner. Jag tror att om han så även betalade in 100 miljoner i skatt så hade han fortfarande varit ett förlustprojekt för oss hederliga medborgare.

Vet inte riktigt hur han räknar. 10 miljoner är inte särskilt imponerande när man är 50+ som han.
Räknar jag lite snabbt tror jag medelsvensson som jobbat och bott i Sverige i 30 år har betalat lite mer.
Lägg sen till att han har stulit massor av pengar och suttit i fängelse. Han har inte så mycket att skryta över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in