2014-06-29, 13:06
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Det känns liite som att jag har kommit in i ett stadie att jag är kär i kärleken och inte i personen. Personen jag dejtar har varit min partner för ca ett och ett halvt år sedan ( extremt dumt redan där ). När vi umgicks, så kändes allt som det gjorde förr och vi fortsatte träffas. Vårt förhållande som vi hade slutade med att hon var en idiot, vilket hon idag inser själv.

Jag anser inte att jag är något som hon bara har för att. Jag har denna tjejen så tajt runt mitt finger, så att jag skulle behöva kapa av hela armen för att få släpp på henne. Jag är tydligen allt i hennes ögon och blabla men jag vet inte riktigt vad jag känner själv... Hon är yngre och jag tror jag vill ha en tjej i min egna ålder eller ädlre. Allt är kul och toppen när vi är med varandra men när vi inte är det, så känner jag lite som att '' nah asså jag bryr mig egentligen inte om ifall jag träffar henne eller inte ''.

Vi har inte inlett ett förhållande än eftersom jag sagt att jag inte vet vad jag känner än.

Jag kan göra detta till en halv bibel. Är det något istället som jag missat eller ni undrar över, så fråga och jag svarar på det direkt.

Grejen är den att min magkänsla säger nej precis i denna stund men när jag är med henne, så säger den ja. Förvirrad som fan. Är inte rädd att vara singel.

Känns också som att jag vill dejta fler folk och träffa nya människor nu när det är sommar och inte binda mig med något gammalt, utan testa på nytt för att kunna jämföra.
Citera
2014-06-29, 13:28
Medlem
killen30s avatar
Är det ett nej med i bilden då är man inte redo. Är du kär och vill ha denna tjej så kommer inte dessa jag-vet-inte-känslor eller längtan att träffa andra. Släpp henne ett tag och se om du längtar efter henne, säkert är hon bortglömd efter några dagar och du slipper bära på dessa tankar och känslor.
Citera
2014-06-29, 13:29
Medlem
CloseShaves avatar
Låter som du helst vill vara singel och ha lite roligt. Lyssna på ditt hjärta och tänk efter är hon en person som du skulle vilja vara tillsammans med resten av livet? Om inte så kanske det är bättre att avstå ett förhållande då det är stor risk att det kommer sluta som förra gången...
Citera
2014-06-29, 14:26
Medlem
BatmanLigists avatar
Det verkar som att du vill veta om gräset är grönare på andra sidan. Om du verkligen hade haft känslor för den här tjejen så hade du aldrig undrat hur långt, fint och grönt gräset är på andra sidan.
Citera
2014-06-29, 14:30
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Hon vill komma över i 4 dagar eller så om ca 1 vecka. känns nästan som att det är bäst att avsluta det innan än att dra ut på det. det är inte särkilt snällt av mig att bara dra ut på tiden, så hon får mer känslor osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in