Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-28, 18:56
Medlem
darkreapers avatar
hej! Min fråga är har någon provat Aura Sniper som är på prylshoppen? vad tyckte ni? Hur farligt tror ni att det är? vet någon vilka ämnen det är i? Vilka biefekter kan man få?
tacksam för svar!
MVH
Citera
2014-06-28, 19:10
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
hej! Min fråga är har någon provat Aura Sniper som är på prylshoppen? vad tyckte ni? Hur farligt tror ni att det är? vet någon vilka ämnen det är i? Vilka biefekter kan man få?
tacksam för svar!
MVH
när jag körde sniper för ca 2-3 månader sen så kändes de som vanligt spice. allså du blir mindfucked/skön i ruset i ca 15-30 minuter sen äre som vanligt igen. inte fått några bieffekter som är märkligt iaf, minnet kanske...
Citera
2014-06-28, 19:18
Medlem
darkreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
när jag körde sniper för ca 2-3 månader sen så kändes de som vanligt spice. allså du blir mindfucked/skön i ruset i ca 15-30 minuter sen äre som vanligt igen. inte fått några bieffekter som är märkligt iaf, minnet kanske...

okej tack Har läst att sniper är jääävligt starkt så man ska bara ta lite...hur doserar du? spicet som jag hade förut var skit...fick rulla jointar utan tobak och sneade på det en gång
Senast redigerad av darkreaper 2014-06-28 kl. 19:21.
Citera
2014-06-28, 19:21
Bannlyst
Schizofreni, blodproppar och andra trevliga åkommor får du utav rökmixar. Även hål i huvudet är en mindre trevlig bieffekt.
Citera
2014-06-28, 19:23
Medlem
darkreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel
Schizofreni, blodproppar och andra trevliga åkommor får du utav rökmixar. Även hål i huvudet är en mindre trevlig bieffekt.

jo men inte av alla rökmixar...därför frågade jag just om aura sniper för att veta hur det ligger till med just den rökmixen.
Citera
2014-06-28, 19:53
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel

Och vad exakt har du som stödjer att du får "hål" i huvudet av att röka mixar? Lycka till att hitta seriösa riktig studier på dom här substanserna, när du väl hittar en kan du gärna länka lite riktiga källor i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in