Citat:
Ursprungligen postat av
SnobbenL
Hej,
Jag ville mest skriva av mig och om det drar igång en diskussion så må så vara.
Jag är faktiskt rätt så ledsen över att känna på detta viset men jag är sjuuukt TRÖTT på människor.
Ja tycker verkligen att dom flesta man lär känna är konstiga på ett eller annat vis. Och fega. Asså fega på så vis att alla vill passa in och går med strömmen. Ja hatar att känna såhär för ja tappar verkligen lusten att ens engagera mig. För å funka socialt krävs en viss grad av förnöjsamhet å kan man inte känna sig glad så blir man liksom behandlad annorlunda. Så då slänger man på sig en social mask för å skydda sig, å så gör alla andra. Så springer vi runt och pratar skit om saker som inte betyder nått. Sen dör vi.
Å för å snacka om nått annat jag är trött på. Kärleksrelationer. Jag är verkligen totalt ointresserad av å dela mitt liv med en annan person just nu. Tycker bara alla dom tjejerna som jag har varit tillsammans med i det förflutna har varit så jävla .. hala på nått sätt. Svårt å veta vart jag har andra känner jag.
Aja, tack för mig. Haej!

Jag kan förstå din känsla. Jag undrar om du själv öppnar upp för människor eller om du håller dem på avstånd. Kan det vara därför de känns hala och ytliga ?
Jag vet inte, tycker också många är lite trista och svåra.