Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.K
Fortfarande: Om bevisen för att det HAR skett är så pass starka så hade inte antalet "förnekare" ökat så pass mycket.
Orsaken varför är ju för att alla som kan tänka själva förstår att alla dessa bilder och dokument är så fejkade att det blir patetiskt.
Jag har frågat dina gelikar tidigare men har inte fått något svar så jag får väl fråga återigen:
Varför fejkar man bilder om man har sådana starka bevis för att det har skett?
Vilka dokument är fejkade menar du?
De enda bilder som är fejkade är en serie uppenbart Photo shoppade bilder (jag tror du hade med några av dem i ett tidigare inlägg. ?). Troligen är de gjorda av någon förnekare ganska nyligen, jag har inte sett dem i någon äldre litteratur. Man tycker ju att de borde ha cirkulerat sedan mitten av 40-talet någon gång.
Jag har hört teorier om att den magre mannen i höger kant i ett väl känt foto från Auschwitz ska vara ditklippt. Varför man skulle ha gjort det förstår jag inte, det förändrar ju ingenting gällande historien som den bilden berättar.
"Fortfarande: Om bevisen för att det HAR skett är så pass starka så hade inte antalet "förnekare" ökat så pass mycket."
Jag tror också det beror på att förnekarna gillar vad de läser så pass mycket att de bryr sig inte om att läsa den litteratur som opponerar sig mot förnekarförfattarna. Och fler kommer i kontakt med förnekelsen som sagt.
...Eller så är det kanske inte?
Du verkar ju vara väldigt intresserad av revisionism. Här är en bok på över 500 sidor, gratis i PDF-format, som bemöter argumenten från ett par "kända" revisionister. Perfekt för dig!
https://docs.google.com/file/d/0B6Gu9NuQ7Zi4ZTFiYjFjZjUtOGNkYi00NzFiLTg5NTMtNWNlM WY2ODcxZDI2/edit?pli=1
Trevlig läsning.