2014-06-23, 23:43
Medlem
Ja en jävla brud spelar som fan med mig, först dejtade vi som vanligt, hade sex och allt.
Efter ett tag fick jag känslor för henne, och då jävlar började det hända grejer! Jag avslöjade aldrig att jag hade fått känslor, bara fortsatte som vanligt.

Men plötsligt sket hon i att svara på sms /tfn, okej ja hon svarade men flera dagar senare(!)
Vi träffades igen, hade trevligt och så, sen verkade allt som vanligt,men sen så sket hon i att svara igen.. Träffade henne sist nu för ett par dagar sen, hade trevligt igen, och sen gav jag fan i att höra av mig.. 2 dagar senare får jag sms "saknar dig blablabla" Okej ja, här va det mina känslor som styrde igen, svarade typ direkt och nu har hon ignorerat mitt sms i typ 3 dagar..igen..
Har frågat varför hon ignorerar sms/ samtal, får inga vettiga svar. Hon har typ sagt att hennes tfn har varit trasig o massa skit..nej nej det är olika ursäkter varje gång jag frågar..

Nå FB, vad gör jag ? sitter i skiten nu eftersom jag har känslor för bruden, det är inte så enkelt att bara klippa då..
Citera
2014-06-23, 23:45
Medlem
pluto-s avatar
Orkade inte läsa klart. Fan vad många trådar det börjar ploppa upp om tjejer som "spelar". Dumpa skräpet om hon ska hålla på och krångla? Vem har tid och ork för såna fjortisfasoner.

Hon har dig på ett koppel, toffel. Säg bara "Sluta spela din jävla tönt, säg vad du vill istället".
Citera
2014-06-23, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GRG-M86
Ja en jävla brud spelar som fan med mig, först dejtade vi som vanligt, hade sex och allt.
Efter ett tag fick jag känslor för henne, och då jävlar började det hända grejer! Jag avslöjade aldrig att jag hade fått känslor, bara fortsatte som vanligt.

Men plötsligt sket hon i att svara på sms /tfn, okej ja hon svarade men flera dagar senare(!)
Vi träffades igen, hade trevligt och så, sen verkade allt som vanligt,men sen så sket hon i att svara igen.. Träffade henne sist nu för ett par dagar sen, hade trevligt igen, och sen gav jag fan i att höra av mig.. 2 dagar senare får jag sms "saknar dig blablabla" Okej ja, här va det mina känslor som styrde igen, svarade typ direkt och nu har hon ignorerat mitt sms i typ 3 dagar..igen..
Har frågat varför hon ignorerar sms/ samtal, får inga vettiga svar. Hon har typ sagt att hennes tfn har varit trasig o massa skit..nej nej det är olika ursäkter varje gång jag frågar..

Nå FB, vad gör jag ? sitter i skiten nu eftersom jag har känslor för bruden, det är inte så enkelt att bara klippa då..

verkar ingen vidare seriös brud du har att göra med, leta vidare grabb
Citera
2014-06-23, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluto-
Orkade inte läsa klart. Fan vad många trådar det börjar ploppa upp om tjejer som "spelar". Dumpa skräpet om hon ska hålla på och krångla? Vem har tid och ork för såna fjortisfasoner.

Hon har dig på ett koppel, toffel. Säg bara "Sluta spela din jävla tönt, säg vad du vill istället".
Jo visst det lär ju fungera jättebra..
Hon tänder väl typ på det, sjuk jävel..
Citera
2014-06-23, 23:49
Medlem
Tjejen är osäker och vet inte riktigt vad hon vill. Har hon nyligen haft någon annan kan du räkna med att hon endast söker tröst och bekräftelse hos dig..
Radera hennes konversationer, nummer och facebook och gå vidare i livet! Kasta inte bort tid och energi på någon som inte gör likadant för dig!

Mvh
En man som varit med länge.
Citera
2014-06-23, 23:52
Medlem
Du får vara lite mer Alpha. Ignorera henne och ge andra tjejer lite uppmärksamhet så ska du se att hon kommer komma krypandes. Fungerar 8/10.
Citera
2014-06-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O19
Du får vara lite mer Alpha. Ignorera henne och ge andra tjejer lite uppmärksamhet så ska du se att hon kommer komma krypandes. Fungerar 8/10.
Jo ja det vet jag ju!
Men saken är att jag vill inte spela spel... varför kan vissa brudar inte bara bete sig som vanliga människor ?!
Citera
2014-06-24, 00:10
Medlem
Citat:
Jo ja det vet jag ju!
Men saken är att jag vill inte spela spel... varför kan vissa brudar inte bara bete sig som vanliga människor ?!

Följ därför inte heller råden att ignorera utan vägra spela the shit game!
Du skickar henne ett sista sms (eller säger rakt ut beroende på hur ni kommunicerar):
"Antingen svarar du som en normal person i fortsättningen och inte efter flera dagar eller så kan du radera mitt nummer."

Det kommer att "chocka" henne lite för det är sällsynt att vara så rättfram. Detta gör att hon får respekt för dig och om hon hör av sig igen har du satt ribban. Hör hon inte av sig igen så är det bara att gå vidare. Om du inte gör så här så kommer det bara att rinna ut i sanden (100% garanti).

Är själv i en liknande situation. Saken är att jag blir förbannad på sånt här så detta beteende kommer naturligt från min sida.

Edit:
Ja, det är vanligt (även om beteende kan manifesteras i olika former).
Ibland går det hem och ibland inte. Du kan vara helt säker på att du har kommandot i fortsättningen i de fall som det går hem.
Senast redigerad av 1two3four5 2014-06-24 kl. 00:13.
Citera
2014-06-24, 00:12
Medlem
GanjaMoons avatar
fräs ifrån brudar gillar sånt
Citera
2014-06-24, 00:12
Medlem
träffa henne ett par gånger igen och efter varje gång så svarar du inte på hennes sms eller samtal. Bara ignorera henne så ett par gånger så kommer de fixa sig.
Citera
2014-06-24, 00:17
Medlem
Citat:

Vill att man att någon ska sluta spela så avbryter man själv spelet genom att vara rakt igenom öppen och ärlig. Är personen oseriös så kommer den personen själv välja att bryta. Annars om personen i fråga har känslor så kommer det att visa sig efter att man har pratat ut. Var helt och hållet ärlig. Ta vara på din stolthet. Säg åt henne att du har känslor, men att du inte pallar med hur hon beter sig. Fråga vad hon känner. Säg att du kommer att bryta med henne om hon inte slutar upp med sitt beteende.

Jag har varit med om samma sak, fast med en kille. Jag bröt visserligen med honom men jag skrev ett mail om hur jag kände för honom och varför jag tyckte att han hade gjort fel. Flera månader efteråt skrev han till mig och bad om ursäkt för allt. Han vill inte ha ett förhållande och vi träffas bara som vänner nu (alltså utan fördelar) sen några månader tillbaka. Jag har börjat dejta andra killar nu. Det var svårt att komma över honom, men jag lyckades.
Jag menar inte att det måste sluta på det här sättet, men kontentan är att man ska ta vara på sin stolthet.
Citera
2014-06-24, 00:17
Medlem
greenlungss avatar
Hon vet inte vad hon vill och träffar andra killar. Hon vill vara en "reacher" och inte en "grabber". Hon går till dig för att få tröst.

Lösningen är att se henne som en knull och inget annat. Tyvärr kommer du nog hamna i samma rävsax igen så jag skulle nog gå vidare, hon måste mogna till sig lite.
Senast redigerad av greenlungs 2014-06-24 kl. 00:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in