Citat:
Ursprungligen postat av
Tercio
Jag upplever också att det här är vanligt förekommande i nationalistforumet och har fått flera av mina inlägg borttagna utan tillsägelser eller varningar. Det här rör som rex skriver i princip enbart inlägg där man är polemiserar mot någon i svenskarnas parti, som t.ex. mrphonk.
Har även sett andra användares inlägg försvinna, helt utan någon korrekt anledning vad jag kan bedöma.
Det handlar alltså om långa argumenterande sakliga inlägg som är on topic.
En eller flera moderatorer agerar klart jävigt och dessutom dolt.
Det kan finnas fler orsaker, tex.
Debattörer som utnyttjar rapporteringsfunktionen flitigt, inget ovanligt att de glider fram i en osynlig gräddfil och tror sig förmer än andra fast det dödar diskussionerna.
Stressade moderatorer som litar på golarna ungefär som att polisen litar på informatörerna även om de ofta kommer med falska påståenden.
Anstormningar i tråden som gör att moderatorerna inte har eller tar sig tid att sätta sig in i ämnet ordentligt utan resonerar som att det är den gamla vanliga visan och raderar på rutin.
Gud förbjude att så sker men som tur är finns inte raderade inlägg offentligt tillgängliga, för då hade en revolution varit ett faktum och huvuden hade rullat som bowlingklot utför svarta pisten i Vitabergsparken.
Tyvärr hade forumet haft färre frivilliga moderatorer och Flashback forum fått slå den sista spiken i kistan, som grädde på moset hade vi användare fått vända oss till familjeliv där vi blivit bannade på studs och som forumlösa debattörer skulle vi bli vansinnigt frustrerade och blivit politiskt engagerade och då hade Sverige varit ett definitivt bättre land att leva i, ungefär som vi har det på Flashback forum idag kan man säga..