2014-06-22, 12:38
Medlem
Till att börja med visste jag inte vart jag skulle placera denna trådstart, men vi testar här.

Den debatt jag önskar väcka är huruvida omstruktureringen av intressanta ämnen på Flashback har lett till en snedfördelning.
När Heta ämnen togs bort och "ersattes" av s.k. Nyheter har detta i princip gynnat endast ett av Flashbacks forum.
Aktuella brott och kriminalfall i alla ära, jag brukar läsa där ibland, men när detta forum tar upp samtliga platser utom en i skrivande stund i "nyhetsfeeden" (tidigare heta ämnen platsen) är det dags att ifrågasätta om det är rimligt. Detta är inte någon tillfällighet heller, utan en längre tid har jag irriterat mig på att detta forum har fått allt större plats i startmenyn av forumet.

Någon mer som har upplevt att övriga forum har blivit lidande av detta?
Citera
2014-06-22, 21:03
Medlem
Aimberts avatar
Sista utvägen - för ämnen som saknar eget forum --> Flashback
/Moderator
Citera
2014-06-29, 16:35
Medlem
Germanofils avatar
Håller med. Tycker personligen det att de flesta kriminaltrådar är skittråkiga. De går ändå mest bara ut på att någon presenterar ett brott som det skrivs om i media och sen ska folk gissa om det var en zigenare eller en neger som begick brottet. Flashback är ju så mycket mer än så!

Förr sprang jag ofta på hysteriskt roliga trådar om typ besvärliga blottargrannar eller att någon snott en glassgubbe. Men dessa är sällsynta numera. Mer utrymme åt annat är kriminalfallen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in