2005-09-22, 16:11
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
De lär inte vilja ta ut skilsmässa.

Du tror inte att just detta att han inte vill bryta upp kan bli ett problem?
Citera
2005-09-22, 16:54
Medlem
Alladins avatar
Svaret på dina frågor:

http://tinypic.com/dgncw7.jpg

Ge han en sådan, inte nödvändigtvis det i, men en av samma typ.
Citera
2005-09-22, 17:23
Medlem
embiass avatar
Var hos en kompis för några helger sen och vi gick till hans
kvarterspub, efter massa pilsner och en massa pilsner till
så noterade jag en tjej vid baren som tja var sådär lagom alldaglig
och fråga polaren om han visste vem hon var, och han börjar nästan asgarva
det visar sig att hon var stammis på puben tillsammans med nån typ av
vårdare som alltid följde med henne ut. Denne vårdare skulle godkänna de ligg som hon släpade hem vilket enligt min polare inträffade oftare än man kunde tro. Vårdaren var för övrigt rätt söt hon med fast jag kände att detta inte riktigt var min arena om man säger...
Citera
2005-09-22, 17:31
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embias
Var hos en kompis för några helger sen och vi gick till hans
kvarterspub, efter massa pilsner och en massa pilsner till
så noterade jag en tjej vid baren som tja var sådär lagom alldaglig
och fråga polaren om han visste vem hon var, och han börjar nästan asgarva
det visar sig att hon var stammis på puben tillsammans med nån typ av
vårdare som alltid följde med henne ut. Denne vårdare skulle godkänna de ligg som hon släpade hem vilket enligt min polare inträffade oftare än man kunde tro. Vårdaren var för övrigt rätt söt hon med fast jag kände att detta inte riktigt var min arena om man säger...

Jävla bangare... Du kunde ju stött på vårdaren och hade inte det fungerat dragit till med ett mercy-fuck med aspergerstjejen. Kanske lite svårt att bli godkänd efter det dock.
Citera
2005-09-22, 18:20
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobbad
Hur går det med det hela då Charlie?
^^

Uppdatering:
Människor med asperger har i allra högsta grad sex. Killen jag var lite inne på har haft sex med två dussin flickor. Jag vet inte varför, men den informationen fick mig att tappa intresset ganska så rejält.
Och det låg på is ett tag, då jag dejtade Henkko.

Och nu har jag någonting på gång. Inte med aspien, dock.
Citera
2005-09-22, 18:22
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
^^

Uppdatering:
Människor med asperger har i allra högsta grad sex. Killen jag var lite inne på har haft sex med två dussin flickor. Jag vet inte varför, men den informationen fick mig att tappa intresset ganska så rejält.
Och det låg på is ett tag, då jag dejtade Henkko.

Och nu har jag någonting på gång. Inte med aspien, dock.

Fan vad trist du är.. Jävla Aspers-hatare!!
Citera
2005-09-22, 18:57
Medlem
urughos avatar
Citat:

Varför då?
Citera
2005-09-22, 19:02
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urugho
Varför då?
Jag föredrar män som har haft färre sexpartners än jag. Åtminstone ifall de är 17. Två dussin vid den åldern känns lite lagom kul faktiskt.
Citera
2005-09-22, 19:04
Medlem
urughos avatar
Citat:
Jag föredrar män som har haft färre sexpartners än jag. Åtminstone ifall de är 17. Två dussin vid den åldern känns lite lagom kul faktiskt.

Hur fan har han lyckats med det då? Med apberger och allt! Fattar jag inte alltså...
Citera
2005-09-22, 19:22
Medlem
Hans Castorps avatar
Jamen det var ju för väl det. Det hade troligenvis varit som att knulla en grammofon som hakat upp sig. Jag har, tyvärr, erfarenheter av aspergerpersoner och jag är inte det minsta överseende med deras självförhärligande bild av sin "genialiska" abnormalitet.

Många personer med asperger blir chefer. Sviniga, känslolösa as till chefer. Många med asperger dör blödande på bakgårdar efter att ha blivit misshandade med rostiga armeringsjärn.
Citera
2005-09-22, 19:30
Medlem
vad jag förstår det som så har aspie personer rätt så stort "skyddshölje" innan man kommer åt deras känslor men väl där så döljer sig något underbart.

Rätt så trögtänkta när det kommer till känslor också ..sluta ge små inviter blir mest förvirrad då-säg vad du tycker.!

+BRUKAr vara bra isängen/porriga-

EDIT-- charlie, du kan dock itne vara en aspie som du hoppar mellan killarna .... fan... man kanske träffar den "rätta" 1 gång på 3 år(sen om man vågar ta kontakt med denna "rätta ä" en annan sak) , du har träffat 3 stycken på ett par månader
Citera
2005-09-22, 19:51
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
vad jag förstår det som så har aspie personer rätt så stort "skyddshölje" innan man kommer åt deras känslor men väl där så döljer sig något underbart.

Rätt så trögtänkta när det kommer till känslor också ..sluta ge små inviter blir mest förvirrad då-säg vad du tycker.!

+BRUKAr vara bra isängen/porriga-

EDIT-- charlie, du kan dock itne vara en aspie som du hoppar mellan killarna .... fan... man kanske träffar den "rätta" 1 gång på 3 år(sen om man vågar ta kontakt med denna "rätta ä" en annan sak) , du har träffat 3 stycken på ett par månader

Jag är absolut inte aspie.
Och jag har aldrig träffat den rätte. Att dejta olika människor är någonting annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in