Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-21, 10:41
Medlem
8711s avatar
Varför var någon skadad i underlivet? Är grunden till dessa händelser försök till våldtäkter eller fullbordade våldtäkter kanske som i ett av fallen utmynnade i ett mord?
Citera
2014-06-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Det lär vara i BO bostad mor och syskon kan ju varit borta under midsommar

Javisst, de kan till och med åkt bort för en tid, efter skolavslutning. Ingenting av detta framgår av mammas Facebook, dock. Men jag undrar hur säkert det är mordet skedde just i denna lgh.
Citera
2014-06-21, 10:44
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicekherv
Om man kollar MGMs Facebook så accepterade han precis någon som vän. Skulle inte tro att han har tillgång till Facebook om han var gripen.

Hur vet du att det var han som accepterade och att det inte var en vänförfrågan som han skickat och som någon precis acceptera?
Citera
2014-06-21, 10:44
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoundExpander
då kan man fråga sig hur sannolikt det är att 2 svartsjuke-mord i en relativt liten radie i en plats i sverige ska ske samma vecka?

en jävla slump antar jag?

Ingen slump alls. Det rör sig ju om ÖREBRO och Örebrotrakten. Jag har tidigare frågat vad det är för fel på Örebro men dock aldrig fått svar. Något skumt är det...

Mycket skit har hänt där under senare år, flervåldtäktspojke (son till en läkare) och styckmord m akademiker-GMs följande självmord bl.a. Och med BO o GM som huvudsakligen INTE är invandrare utan ljushyade flergenerationssvenskar.
Citera
2014-06-21, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Varför var någon skadad i underlivet? Är grunden till dessa händelser försök till våldtäkter eller fullbordade våldtäkter kanske som i ett av fallen utmynnade i ett mord?

Ja det undrar jag med. Uppgiften kommer från AB
Citera
2014-06-21, 10:50
Medlem
Tekniskt sätt skulle en kille från Jokkmokk åkt ned till Örebro och haft ihjäl henne, det behöver inte vara "E"
Citera
2014-06-21, 10:52
Medlem
eternussermos avatar
Vid sökning, med ratsit, på adressen kommer det upp en Amanda Exempelsson (ID-skydd) med ålder som BO (och samma förnamn vilket säkert är en tillfällighet). Kan vara ett stickspår, men kan det vara så att hon har haft nån typ av skydd?
Om inte rätt "konstigt" eftersom BO också finns med i sökningen.

http://www.ratsit.se/BC/SearchSimple.aspx?Where=S%f6dra+Lill%e5strand+44

Och i hennes facebook tyckte jag detta var intressant, hon länkar till denna artikel, 7 Juni
http://www.expressen.se/gt/lockade-med-modelljobb---sen-valdtog-han-flickorna/

Samt hennes berättelse (AA=BO, MB och EN kompisar, kanske onödigt maska men...)

MB Hur ver du att han är i örebro?
den 7 juni kl. 13:53

AA För han pratade med min kompis, gav ut nummer, erbjöd modelljobb och personligträning..
den 7 juni kl. 13:54

MB Men usch jävla äckel
den 7 juni kl. 13:55

AA Aa han ringde, ville fika, bjöd hem på efterfest osv.. Så det är jävligt hemskt
den 7 juni kl. 13:56

EN Samma sak med mina vänner, kallar tydligen sig själv för Lukas också...
den 7 juni kl. 13:57

AA Aa precis, DJ Lukas!! Bott i magaluf..

En kompis tydligen, men vem vet det var kanske en "kompis".
Senast redigerad av eternussermo 2014-06-21 kl. 10:57.
Citera
2014-06-21, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vid sökning, med ratsit, på adressen kommer det upp en Amanda Exempelsson (ID-skydd) med ålder som BO (och samma förnamn vilket säkert är en tillfällighet). Kan vara ett stickspår, men kan det vara så att hon har haft nån typ av skydd?

Som jag har förstått det så kommer en ''Exempelsson'' alltid sist i raden, med den sista riktiga personens förnamn. Det är ett exempel, helt enkelt.
Citera
2014-06-21, 10:59
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Som jag har förstått det så kommer en ''Exempelsson'' alltid sist i raden, med den sista riktiga personens förnamn. Det är ett exempel, helt enkelt.
Ok, då är jag med, det hade jag missat. Tack för förtydligandet.
Citera
2014-06-21, 11:02
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Och i hennes facebook tyckte jag detta var intressant, hon länkar till denna artikel, 7 Juni
http://www.expressen.se/gt/lockade-med-modelljobb---sen-valdtog-han-flickorna/

Samt hennes berättelse (AA=BO, MB och EN kompisar, kanske onödigt maska men...)

MB Hur ver du att han är i örebro?
den 7 juni kl. 13:53

AA För han pratade med min kompis, gav ut nummer, erbjöd modelljobb och personligträning..
den 7 juni kl. 13:54

MB Men usch jävla äckel
den 7 juni kl. 13:55

AA Aa han ringde, ville fika, bjöd hem på efterfest osv.. Så det är jävligt hemskt
den 7 juni kl. 13:56

EN Samma sak med mina vänner, kallar tydligen sig själv för Lukas också...
den 7 juni kl. 13:57

AA Aa precis, DJ Lukas!! Bott i magaluf..

En kompis tydligen, men vem vet det var kanske en "kompis".

Kanske är han som är GM?
För läkarkandidaten kan vi väl sortera bort nu? Han bodde ju 10 portar bort och verkade inte alls ha någon koppling till BO, medans den här "Pimp" verkar ha kopplingar till BO, eller sitter "Pimp" inne?
Citera
2014-06-21, 11:05
Medlem
brianmolkos avatar

exempelsson är ju någon form av e-skydd, som ratsit har mot ID-stöld inget som har med skyddad person, att just amanda dök upp kan bero på du sökte det namnet
Citera
2014-06-21, 11:10
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Kanske är han som är GM?
För läkarkandidaten kan vi väl sortera bort nu? Han bodde ju 10 portar bort och verkade inte alls ha någon koppling till BO, medans den här "Pimp" verkar ha kopplingar till BO, eller sitter "Pimp" inne?
Lite mer info om denne "Pimp", (FB) 35-årig "kändis" gripen för grovt koppleri i Göteborg,Alingsås och Norge

Bor mycket riktigt i Örebro.

En ganska lös koppling, men hennes blogg och facebook ger inga direkta ledtrådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in