Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-21, 10:27
Medlem
OvissFramtids avatar
Varför tror man att GM är Emil? Är det han som gripits?
Citera
2014-06-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Gissar på svartsjukedrama i detta. Emil har nog varit väldigt förtjust i Amanda. Men Amanda har inte velat ha Emil och då har det brunnit till i blivande läkar-Emils huvud

då kan man fråga sig hur sannolikt det är att 2 svartsjuke-mord i en relativt liten radie i en plats i sverige ska ske samma vecka?

en jävla slump antar jag?
Citera
2014-06-21, 10:29
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Varför tror man att GM är Emil? Är det han som gripits?

Den killen råkar bara bo i samma hus, men en annan trappuppgång. Killen är svensk och har inget med det här att göra. Som väntat.
Citera
2014-06-21, 10:30
Bannlyst
Enligt AB ska det finnas en kvinna till som ska ha varit skadad i underlivet i anslutning till brottsplatsen
Citera
2014-06-21, 10:30
Medlem
Jesterheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så brottet begicks i den lgh där BO och en 42- åring kvinna- antagligen hennes mor- är skrivna.

Det verkar så om man tittar på bilderna som postats i tråden där polisens tekniker arbetar och jämför den lägenheten med vilka som bor där enligt ratsit.
Citera
2014-06-21, 10:32
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robb811
Enligt BO Facebook så länkar hon sverigedemokratisk ungdom deras nya video "A salute and a Warning to Europe" vilket hon värkar stödja, dels länkar hon ut en svart våldtäktsman där flera äcklas, kan det vara något hatbrott inblandat på händelsen där GM inte delade hennes åsikter? Poor girl...

Om du läser hennes kommentar till filmen så borde tom du förstå att hon INTE stödjer SD.
Citera
2014-06-21, 10:32
Medlem
Ingen som vet någon sida där man kan få tillgång till dokumenten angående detta mordet? Man brukar K vissa fall kunna ta del av vem som är MGM ifrån det?
Citera
2014-06-21, 10:33
Medlem
bicekhervs avatar
Om man kollar MGMs Facebook så accepterade han precis någon som vän. Skulle inte tro att han har tillgång till Facebook om han var gripen.
Citera
2014-06-21, 10:33
Medlem
VaknaUpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Skönt att höra, men även väntat. Ingen svensk kille gör sånt här.

Självklart att det är en svenne-banan som ligger bakom mordet. Varför tror du annars aftonhoran ligger på som gamar, med världens mest patetiska lilla film på 10 min på deras hemsida om mordet o en journalist i full fart i bilen 8 mil från platsen som intervjuas..
Citera
2014-06-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoundExpander
då kan man fråga sig hur sannolikt det är att 2 svartsjuke-mord i en relativt liten radie i en plats i sverige ska ske samma vecka?

en jävla slump antar jag?

Det finns ingenting som talar för att A och E ens känt varandra. Var har mordet i så fall skett, i Es lgh eller i As lgh. Om det handlar om Es lgh så förstår jag inte varför ni tror att A är BO. Om mordet skett i As lgh- vilket jag betvivlar i och med att även As mor och yngre syskon bor där- varför skulle E vara GM.
Citera
2014-06-21, 10:36
Bannlyst
Två grannar i fastigheten berättar att de vaknade vid 02.30-tiden i natt av bråk från lägenheten där den döda kvinnan hittades. Innan de vaknade hade det varit lugnt i huset.
– Det var någon som ropade på hjälp och det var hårda smällar i väggen. Det gapades och skrek, säger en granne som vill vara anonym.
– En kille ropade på hjälp genom fönstret. Det lät som att de slog ihjäl varandra. Det var bara en mansröst som skrek, det känns olustigt, säger en granne.
Från Aftonbladet just nu.
Citera
2014-06-21, 10:37
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det finns ingenting som talar för att A och E ens känt varandra. Var har mordet i så fall skett, i Es lgh eller i As lgh. Om det handlar om Es lgh så förstår jag inte varför ni tror att A är BO. Om mordet skett i As lgh- vilket jag betvivlar i och med att även As mor och yngre syskon bodde där- varför skulle E vara GM.
Det lär vara i BO bostad mor och syskon kan ju varit borta under midsommar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in