2014-06-20, 22:13
Medlem
stevielads avatar
Hallå allihopa! Som rubriken lyder, någon som ätit lergigan och kan ge mig en bra bild av hur ni upplever det? Jag fick 2 av min kompis som jag tänkte ta innan jag går på flyget. Är det en bra ide? Hjälper det mot stress ångest, blir det lättare att sova? Tacksam för alla svar!
Citera
2014-06-20, 22:40
Medlem
Johan_08s avatar
Ja det är ju inte superstarka grejjer som kommer få dig att däcka ofrivilligt, men det kommer göra dig trött och lugnare - har du inga större sömnbesvär så kan du sova utan problem men också hålla dig vaken om du känner för det.

Är du helt ovan så lär det räcka med endast en för att bli lugnare, spara den andra till hemresan.

Är själv otroligt flygrädd och proppade i mig förstoppningstabletter (med biverkan trötthet) för att kunna lugna ner mig, kom inte ens upp i en tredjedel av den effekt jag får av lergigan men det var ändå tillräckligt för att behålla lugnet inför flygresan - Sen kunde jag inte skita på en vecka men det var de värt!
Senast redigerad av Johan_08 2014-06-20 kl. 22:42.
Citera
2014-06-21, 21:46
Medlem
Jag knaprar lergigan mot ångest och tycker de är sådär, bättre än inget men inte bra, trött det blir jag i alla fall. Du bör försöka få tag på en till och prova innan, vissa får myrkrypningar av dom och får du det lär flygresan bli ett helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in