Citat:
Ursprungligen postat av
Dirty.Harry
Synd bara att det verkar finnas rätt gott om dom. Inte alltid man märker galna tendenser med en gång. Brudar som tokar ur och börjar stalka osv av olika anledningar har man ju hört talas om. Men i det här fallet gick det ju illa. Bruden verkar ju helkörd. Hoppas på lång vård för henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lurkarn
Även jag har dejtat kvinnor som har visat sig inte ha alla pållar i stallet.
Lyckligtvis har jag inte inlett någon riktig relation med något riktigt psykfall, men jag har hört två av dom har gjort riktigt sjuka saker mot killar som dom har brutit upp med (ena IOFS på fyllan)
Det är ju inte för inte benämningen "kaninkokerska" finns.
En kompis fick alla sina kläder uppeldade, då hade han IOFS varit otrogen, så det kan han ha.
Borderlinehäxor är intressanta & jävligt lömska.
Man får helt enkelt vara uppmärksam på om det spårar ur. Detta brukar komma smygande så man får alltid kolla tillbaka i tiden & se om galenskaperna eskalerar över tid. Mer än ett par månader brukar dom inte kunna dölja sitt beteende.
Jag har haft två polare som fått år av sina liv förstörde, blivit jagade med kökskniv & liknande.
Även år efter att det tagit slut kan tjejen ringa mitt i natten & hota med självmord om killen inte ställer upp när någon ny pojkvän fått nog.
Men även "normala" tjejer gillar ju lite drama då & då så det gäller att vara uppmärksam.
Man kan se det som glidande skala mellan 0-100. Där 100 är en mordisk kaninkokerska & 25 en helt vanlig tjej, stiger till 35 vid PMS.
Det rör sig helt enkelt om vanligt kvinnligt beteende som skruvats upp några snäpp.