Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-21, 15:02
Medlem
Tjee123s avatar
Kan nog tala för hela Örebro län när jag säger att det är en chock att JN är inblandad i något sådant här. En otroligt snäll människa med en familj som har kopplingar till kyrkan.
Citera
2014-06-21, 15:04
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjee123
Kan nog tala för hela Örebro län när jag säger att det är en chock att JN är inblandad i något sådant här. En otroligt snäll människa med en familj som har kopplingar till kyrkan.

Så hur ser Kyrkan på att de fyra hade nära relation till varandra? Det kanske finns någon religiös koppling. Är någon av grannarna även de religiösa? Det finns ju massor av spår att gräva runt i.

Om det sker ytterligare ett mord i närheten av Örebro de närmaste dagarna går det kanske att triangulera.
Senast redigerad av Hull 2014-06-21 kl. 15:16.
Citera
2014-06-21, 15:43
Citat:
Ursprungligen postat av elma67
Jag påstår ingenting. Varför så engagerad om du nu inte vet vilka de inblandade är eller bor där det hände? du får nog veta vad som hände såsmåningom.

Mår du riktigt bra, läs dina tidigare inlägg "Det är ju fortfarande JH som mördat"
Och du påstår ingenting ???
Citera
2014-06-21, 15:56
Medlem
Jag har läst hela tråden och satt igår och diskutera med ett par nära vänner om detta mord. En berättade att den vet en som varit på exakt samma plats och samma tid som fotografen som sålde bilderna (som vi inte fått sett) till TT där man ser delar av kroppen. De stod bredvid varann när bilderna togs och såg samma sak.
Där de stod för att ta bilderna var precis så man såg in i tältet där de packade kroppsdelar och man kunde se att de var styckade. De kom även ut med flera olika paket. Vet inte vilka delar det var.
Citera
2014-06-21, 15:58
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Så hur ser Kyrkan på att de fyra hade nära relation till varandra? Det kanske finns någon religiös koppling. Är någon av grannarna även de religiösa? Det finns ju massor av spår att gräva runt i.

Om det sker ytterligare ett mord i närheten av Örebro de närmaste dagarna går det kanske att triangulera.
Men snälla... Visst har du skojat hela tiden?
Citera
2014-06-21, 16:03
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskkotlett
Jag har läst hela tråden och satt igår och diskutera med ett par nära vänner om detta mord. En berättade att den vet en som varit på exakt samma plats och samma tid som fotografen som sålde bilderna (som vi inte fått sett) till TT där man ser delar av kroppen. De stod bredvid varann när bilderna togs och såg samma sak.
Där de stod för att ta bilderna var precis så man såg in i tältet där de packade kroppsdelar och man kunde se att de var styckade. De kom även ut med flera olika paket. Vet inte vilka delar det var.
Denne "någon" var alltså inte en privatperson utan befann sig där som fotograf/journalist e.d?
Citera
2014-06-21, 16:04
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Men snälla... Visst har du skojat hela tiden?

Vad förväntade du dig av ett forum på internet egentligen? Det är självklart inga sanningar här utan endast massor av spekulation, rykten och idéer.

Det är klart jag skojat med dig hela tiden. Men inte med alla andra.
Citera
2014-06-21, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Denne "någon" var alltså inte en privatperson utan befann sig där som fotograf/journalist e.d?

Ja, denne befann sig där som fotograf.
Citera
2014-06-21, 16:18
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernjuristen
J*nna H*nningson o e
J*nas A*bin o l
J*nathan *ilsson o n

Droger? Finns likheter med bollnäs styckmordet.
Citera
2014-06-21, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskkotlett
Ja, denne befann sig där som fotograf.

Chr G-sson?
Citera
2014-06-21, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL

Vad det har spekulerats i, så har det inte haft med droger att göra.
Men man ska väl inte vara helt säker heller, skenet bedrar ju ibland.
Citera
2014-06-21, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL

Vilka likheter är det du syftar på? Jag kan inte se någon annan likhet än styckning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in