2015-03-22, 13:16
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Påstod jag det?

Dortmund har spelat som bajs OCH varit nere och vänt på jumboplatsen i år. De vinner ungefär var tredje/fjärde match i år. Vad är det du inte begriper?

Vet inte om du är ett troll eller om du är seriös.
Citera
2015-03-22, 13:49
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex
Vet inte om du är ett troll eller om du är seriös.

tung kontring där.
Citera
2015-03-22, 14:06
Medlem
MentosFruitcores avatar
Ja, att slå Dortmund som de spelar nu är ingenting speciellt. Visst, Juventus kan inte göra mycket mer än vinna, men det är en bra bit kvar innan de slår t.ex Barcelona eller Bayern.
Citera
2015-03-22, 15:34
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Ja, att slå Dortmund som de spelar nu är ingenting speciellt. Visst, Juventus kan inte göra mycket mer än vinna, men det är en bra bit kvar innan de slår t.ex Barcelona eller Bayern.
Vi får ju se nästa omgång av Bundesliga då möts Dortmund och Bayern.
Vad säger man om Dortmund skulle vinna är dom så usla?
Spännande spännande
Citera
2015-03-22, 15:36
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Vi får ju se nästa omgång av Bundesliga då möts Dortmund och Bayern.
Vad säger man om Dortmund skulle vinna är dom så usla?
Spännande spännande

Bayern är väl ett av de lag Dortmund haft "lättast" för senaste 5 åren, inga bottennapp så länge jag kan minnas.
Men givetvis ska och bör Bayern vinna. Det utgår jag ifrån.
Citera
2015-03-22, 15:44
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Bayern är väl ett av de lag Dortmund haft "lättast" för senaste 5 åren, inga bottennapp så länge jag kan minnas.
Men givetvis ska och bör Bayern vinna. Det utgår jag ifrån.
Där har du helt rätt dom har höjt sig enormt i mötena mot Bayern.
Citera
2015-03-22, 15:55
Medlem
Hirvis avatar
Juventus kommer knappast utmana om att vinna i slutändan, men tror dom har en chans mot alla utom Bayern Munchen.

Det finns en extremt hög högstanivå, och matchvinnare.
Citera
2015-03-22, 19:57
Medlem
hundranittiofyras avatar
det här kanske inte är rätt ställe att fråga på. men hur fan får man reda på vilka sektioner borta fansen blir placerade på? är barcelona - psg på camp nou jag tänker på. vilka jävla sjuka priser för övrigt
Citera
2015-03-22, 22:01
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Vet du hur dåliga Dortmund är just nu eller?

Dortmund hade torskat med 7-0 mot Barcelona. Du drar rätt stora växlar efter den matchen, Dortmund har nog inte gjort en sämre match på 5 år/under Klopp typ.

Ja, det har såklart funnits sämre upplagor än den som är nu. Men dagens upplaga är ju i klass med de som tidigare inte tagit sig till CL.

Men men, läs in vad du vill. Juventus ser bra ut, att de vinner CL ser jag som en total omöjlighet.

Dortmund skulle vinna med 7-0 sa du inför matchen. Nu skulle Barcelona slå dem med 7-0.
Idag säger du att Juve "omöjligt" kan vinna CL.

Ska vi prata imorgon så kanske du har växlat igen och tror Juventus tar hem det hela med Primaveralaget?
Citera
2015-03-22, 22:36
Medlem
DonSalass avatar
Roligt ändå att det är "lite" oväntade lag. Kanske inte kan kallas för skrällar men det är åtminstone 2-3 lag som inte var väntade i kvartsfinal.
Citera
2015-03-23, 07:26
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Dortmund skulle vinna med 7-0 sa du inför matchen. Nu skulle Barcelona slå dem med 7-0.
Idag säger du att Juve "omöjligt" kan vinna CL.

Ska vi prata imorgon så kanske du har växlat igen och tror Juventus tar hem det hela med Primaveralaget?

Tror du jag var speciellt seriös med mitt tips om 7-0 för Dortmund eller? Dortmund har 2 bra matcher den här säsongen. På ett ungefär. Jag tillät mig vara naivt optimistisk inför matchen då vi hade slagit Schalke med 3-0 i derbyt samt hade hemmaplan. Att jag skrev 7-0 utgick jag ifrån alla som läste det skulle fatta var ett skämt. Men det gick visst inte hem.

Jag säger inte att Juve omöjligt kan vinna CL (eller okej det gör jag), men jag personligen drar högre växlar av att de slår t.ex Roma (även om Roma också är rätt ruttna nu) Napoli eller Fiorentina i nuläget än att de slår Dortmund som verkligen är rätt mediokra och varit det hela säsongen.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2015-03-23 kl. 07:29.
Citera
2015-04-06, 12:26
Avslutad
Kommer Zlatan vara avstängd? Om ja, hur många matcher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in