2014-06-16, 19:53
Medlem
Hej!
Jag undrar hur jag får amerikanska versionen på Netflix appen på Windows 8?
Jag har tidigare testat att byta kod i routen men det fungerade inte bra då jag har student internet.
Jag har Media Hint installerad på datorn men den verkar inte påverka Netflix appen??
Någon som vet hur jag gör?
Citera
2014-06-16, 19:55
Medlem
Termosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zol
Hej!
Jag undrar hur jag får amerikanska versionen på Netflix appen på Windows 8?
Jag har tidigare testat att byta kod i routen men det fungerade inte bra då jag har student internet.
Jag har Media Hint installerad på datorn men den verkar inte påverka Netflix appen??
Någon som vet hur jag gör?

VPN med amerikansk inställning? Lite vad MH använder för att låtsas ha annat ursprung, lägga om hela anslutningen borde fungera för att lura appen.
Citera
2014-06-16, 20:00
Medlem
Svenska tack
Citera
2014-06-16, 20:18
Medlem
Det lättaste sättet att få tillgång till amerikanska netflix är att ladda ned google chrome, och sedan applikationen Hola! Gå sedan in på applikationen, och där det står 'enter site to access' klickar du på netflix, och välj sedan USA
Citera
2014-06-16, 21:15
Medlem
Termosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drmrx123
Det lättaste sättet att få tillgång till amerikanska netflix är att ladda ned google chrome, och sedan applikationen Hola! Gå sedan in på applikationen, och där det står 'enter site to access' klickar du på netflix, och välj sedan USA
Mycket riktigt enklaste sättet att komma åt andra länders utbud öht och inte bara amerikanska.

Citat:
Ursprungligen postat av zol
Svenska tack

Däremot om man vill ha det i appen så borde själva nätverkskopplingen behöva en VPN för att inte framstå som en svensk koppling. Kan inte baka in ex MH eller hulu i en app vad jag vet.
Inte testat detta men borde fungera, däremot enklare att göra vad jag citerat från tidigare inlägg.
Citera
2014-06-16, 21:37
Medlem
ok tack
Citera
2014-06-16, 23:22
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Kan man få problem på något sätt om man gör detta? Eller är det helt legit? (har inte provat byta till amerikanska Netflix iochmed att bankkort och så finns kopplat till Netflix-kontot)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in