Citat:
Ursprungligen postat av
TJW
jag ska till kanada, jag behöver hjälp att komma ditt utan att flyga, helst båt
jag sitter på en rättspsykiatrisk avdelning för inbrott, bilstöld och ringa narkotika brott.
har tröttnat på vården nu, har vart inom vården i 3 år och jag fungerar bra på den medicinen jag får.
jag vill ha ett nytt liv nu och jag ska sköta mig när jag tagit mig till kanada.
är det någon som har tips eller till och med kan smuggla mig till kanada?
och finns det hjälp att få där med min medicin den är viktig för mig!
sen vill jag ju inte bli utvisad där ifrån.
och när kan man återvända för att hälsa på familjen?
tack på förhand
mvh rymmaren
1. Varför inte sitta tiden du har kvar, den vore väl vara minimal så här långt inne nu?
2. Har du start kapital?
3. Har du kontakter?
4. Varför just Kanda?
5. Vad har du för utbildning?
6. Har du andra färdigheter?
7. Hur labil är du mentalt?
8. Vilka mediciner gäller det?
9. Hur är tillgången i Kanda?
10. Har du levt utomlands tidigare?
Flykten, och falskpassen är det lätta om du har passerat min påståenden här över.. Men även flykten är alltid så lätt om kan inte planerar, eller hur?
Har du pengar säger jag bara internet och silkroad är din vän, och lika så vårdare/plitar som förenklar ditt uppdrag och lite scoplamin/datura är din vän här med, och finns på onion domänen.
Flytplanen måste flyta och inte vara enda alternativet om saker skiter sig heller. Kan vara dumt att välja Kanda, ta tex Tyskland, Holland, långt bort även tex Indien, Thailand eller något annat land som pratar Engelska hyffsatt bra och kuturen låter en Svensk man mycket respekt som en skötsam individ på olika sätt + tillåter roligare alternativ än Kanda.