13.30 Det började med att jag tog cirka 3,5 gram svamp. Jag blandade det med yoghurt eftersom det smakar skit,
iallafall, jag åt upp allt, och började vänta, jag satt och kollade på en sådan där "Hallucination video"
tills jag väntade att det skulle bli effekt,
14.00 jag satt mig på min sackosäck,(
http://3.bp.blogspot.com/_oh1rRcWPpho/TTSvUYInpHI/AAAAAAAAAcw/vUiMZgMqBhk/s1600/100531-059a.jpg)
Och väntade, medans jag satt där kändes det som om att jag flög, att jag var på en raket, jag öppnade upp sackosäcken och la mig innuti den.
Där inne började allting, allt konstigt. jag satt nog där i cirka 30 minuter, jag började suga på tummen i typ en kvart, sen så såg jag en potatis borta vid min dator,
den såg arg ut, så jag bad och pratade med den och sa åt den att den skulle bli glad. Vilket den inte blev. Jag hånglade senare med min damsugare, och pratade med aliens i dammsugarmunstycket.
15.30 Min pappa kallade på mig, han hade köpt kebab, jag gick ner. han märkte att jag tagit något, eftersom jag var helt speedad.
(Min förra trip var 2 timmar med svamp, så jag trodde denna skulle gå över närsomhelst)
19.00 jag väntade och väntade, min syn och fokus var inte bra. men inget hände, jag sommnar
sen så vaknade jag dagen efter, men synen och fokusen är lika kass (den är det fortfarande, och nu har det gått 2 dagar sen jag tog svamp...