2017-12-26, 09:20
Medlem
InflatableBoppos avatar
Vidrigt att public service så öppet kan syssla med nepotism har Kalle anställts om det inte vore för hans kända bror? Gissningsvis blir Kalle om han inte åker dit i #metoo julvärd med frun nästa år.
Citera
2019-10-26, 13:20
Kalle är en som får mig att sluta titta på TV. Maken till självgott, narcissistiskt bräkande är outhärdligt. Vad får honom och programmakarna att tro det som pågår i rutan är intressant?
Senast redigerad av Neltet 2019-10-26 kl. 13:22.
Citera
2019-10-26, 14:08
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet
Kalle är en som får mig att sluta titta på TV. Maken till självgott, narcissistiskt bräkande är outhärdligt. Vad får honom och programmakarna att tro det som pågår i rutan är intressant?

Djävla gnäll!
Tycker Kalle verkar vara en riktigt skön lirare.
Lite taskig klädsmak kanske.
Citera
2019-10-26, 14:45
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:

Word.
Citera
2021-03-24, 11:39
Avstängd
Citat:

Jag hoppas att du inte börjat smygtitta på TV, för nu kommer säsong 2 av Hjälp, vi har köpt en bondgård!
Citera
2021-03-24, 11:43
Medlem
Herakleioss avatar
Skön snubbe.

Älskar hans mer jordnära stil och livsval.

Fjärran från Bromma och Danderyd.
Citera
2021-03-25, 22:06
Medlem
”Vi tycker fler borde prova bo på landet!” säger Kalle från sin nyköpta gård, komplett med sågverk, verktyg, traktor å hela baletten! De måste ju stänkt in rätt bra med pengar för att köpa det där.

Å de som sålde det. Lämnar kvar en svets på 20 papp lite hipp som happ.

Jag säger utifrån ren magkänsla att det är mer med den där bondgården än att de köpte den på Hemnet bara sådär.
Citera
2021-03-26, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskar
”Vi tycker fler borde prova bo på landet!” säger Kalle från sin nyköpta gård, komplett med sågverk, verktyg, traktor å hela baletten! De måste ju stänkt in rätt bra med pengar för att köpa det där.

Jag säger utifrån ren magkänsla att det är mer med den där bondgården än att de köpte den på Hemnet bara sådär.

Denna där lilla grävmaskinen är jag svårt avundsjuk på (som själv alltid stått med vanlig skyffel/spade möjligen dikesspade).
Citera
2021-03-26, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskar

Klart de inte köpt eller äger gården, de är ju bara där för ett tv-program. Där har du också skälet till att den riktiga ägaren ”lämnat kvar” en dyr svets – han har varken lämnat svets eller gård. Han låter bara tv filma där mot ersättning.
Citera
2021-03-26, 13:44
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:

Instämmer helt. Allt är så härligt ... not.
Och nån slags rättfärdig modern och härlig fru Brita som fyller upp.
Har jevligt svårt denna typen av självförhärligande människor öht.

Citera
2021-03-26, 14:23
Bannlyst
Tråkig stämning i tråden!

Gillade bondgårdsprogrammet. Men skvaller om Kalle har jag inte.
Tycker han är trevlig och har rolig humor. Ser stark ut!
Citera
2021-03-26, 17:03
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av earl.Shaftesbury
Tråkig stämning i tråden!

Gillade bondgårdsprogrammet. Men skvaller om Kalle har jag inte.
Tycker han är trevlig och har rolig humor. Ser stark ut!
Vadå tråkig stämning, folk har rätt att få uttrycka sina åsikter. I detta fallet har de dock rätt. Kalle fick jobb på tv för att han var bästa polare med pizzaekonomen Henrik Schyffert. Totalt intetsägande hipster om något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in