Citat:
Ursprungligen postat av
Yaroshenko
Riktigt dåligt att tv12-matcherna inte går i någon HD-kanal.
Ifjol blev powerbreaksen plötsligt 90 sekunder långa under slutspelet....under grundserien var de 60 sekunder. 60 sekunder räcker tydligen inte för reklam.
Det finns ju tv12 HD men den finns enbart att få tag på för de med canal digital.
Fattar inte varför dom inte kan sända på csports också, det är ju där man har sett hela säsongen i HD men nu då det hela ska avgöras så är det stopp helt plötsligt.