2015-02-03, 14:39
  #7765
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Verkar som alla luleiter redan räknat in Omark, Nilsson, Olausson mfl till nästa säsong redan.
Ni lär ju dominera hem nästa säsong, första gången i ligans historia ett lag kammar hem guldet utan att ha förlorat en enda match, och dessutom snittat 7 gjorda mål varje match och 0,5 insläppta.
Det är lika bra att börja planera för segerfesten redan nu.
Man får gratulera!

Du är nog den första Luleåiten som tar i sådär mycket men hoppas du får rätt!
Citera
2015-02-03, 14:43
  #7766
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Och här är lagen som spelade under vintern.... http://stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Overview/5783

Hur många förresten i LHF a-lag har gått detta kända hockeygymnasie?

Joel Lassinantti
Daniel Larsson

Marcus Fagerudd
Christian Jaros
Dean Kukan
Marcus Oskarsson
Jens Högbom
Per Savilahti-Nagander

Peter Cehlarik
Karl Fabricius
Johan Harju

Samtliga har gått Luleå Hockey hockeygym.

Sen är ju Per Ledin en känd BAIK: are (Bergnäset är en stadsdel i Luleå) som dock gick hocketgym i Umeå. Han är dock uppvuxen på H-läktaren.
Citera
2015-02-03, 14:58
  #7767
Medlem
.-.-.s avatar
Vilka jävla tomtar på tv4 som har visat hela grundserien i HD men nu lagom till slutspelet så byter dom till reklamkanaler och visar matcherna dessutom på tv12 där bildkvaliten burkar vara pinsamt dålig.
Det verkar inte heller som matcherna som går på tolvan ska visas på CMore.
Dom har visst vädrat feta reklampengar nu och pissar på kunderna och sätter stålarna först.
Citera
2015-02-03, 15:06
  #7768
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Vilka jävla tomtar på tv4 som har visat hela grundserien i HD men nu lagom till slutspelet så byter dom till reklamkanaler och visar matcherna dessutom på tv12 där bildkvaliten burkar vara pinsamt dålig.
Det verkar inte heller som matcherna som går på tolvan ska visas på CMore.
Dom har visst vädrat feta reklampengar nu och pissar på kunderna och sätter stålarna först.
Riktigt dåligt att tv12-matcherna inte går i någon HD-kanal.

Ifjol blev powerbreaksen plötsligt 90 sekunder långa under slutspelet....under grundserien var de 60 sekunder. 60 sekunder räcker tydligen inte för reklam.
Citera
2015-02-03, 15:13
  #7769
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaroshenko
Riktigt dåligt att tv12-matcherna inte går i någon HD-kanal.

Ifjol blev powerbreaksen plötsligt 90 sekunder långa under slutspelet....under grundserien var de 60 sekunder. 60 sekunder räcker tydligen inte för reklam.

Det finns ju tv12 HD men den finns enbart att få tag på för de med canal digital.
Fattar inte varför dom inte kan sända på csports också, det är ju där man har sett hela säsongen i HD men nu då det hela ska avgöras så är det stopp helt plötsligt.
__________________
Senast redigerad av .-.-. 2015-02-03 kl. 15:50.
Citera
2015-02-03, 15:42
  #7770
Medlem
Var glada att det går att se öht. På min tid...!
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Tja, vad är felet med att satsa stort på sin ungdomsverksamhet???
Luleå har ju ingen alls såg jag....
Frölunda värvar lika mycket som andra. Det var en pik mot hycklaren Rönnberg.
Citera
2015-02-03, 16:10
  #7771
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det finns ju tv12 HD men den finns enbart att få tag på för de med canal digital.
Aha. Då drar jag tillbaka mina klagomål. Comhem får nog snart tv12 hd...

Jo, lite synd att inte de visar allt på csports. Men jag förstår ju reklamkanalerna som vill ha ALLA tittare.
Citera
2015-02-03, 16:49
  #7772
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Har du koll på hur det går för Frölunda och deras placering i J20 SuperElit Södra?
Haha onekligen fel säsong att mäta kuk med J20 som Frölundare
Citera
2015-02-03, 16:57
  #7773
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Haha onekligen fel säsong att mäta kuk med J20 som Frölundare

Hatar att mäta kuk. Det slutar aldrig bra.
Citera
2015-02-03, 16:59
  #7774
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Hatar att mäta kuk. Det slutar aldrig bra.
För dig kanske

Haha nä men konstigt att Frölunda gjort en så dålig J20 säsong tycker jag, om tanken är att man ska satsa på ungdomar, bör man inte ligga högre då?
Citera
2015-02-03, 17:05
  #7775
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
För dig kanske

Haha nä men konstigt att Frölunda gjort en så dålig J20 säsong tycker jag, om tanken är att man ska satsa på ungdomar, bör man inte ligga högre då?

Kanske är så

Det är helt otroligt. Men det har fått konsekvenser, tränarna har sparkats osv.
Citera
2015-02-03, 17:11
  #7776
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
För dig kanske

Haha nä men konstigt att Frölunda gjort en så dålig J20 säsong tycker jag, om tanken är att man ska satsa på ungdomar, bör man inte ligga högre då?

Det är ett misslyckande med Frölundamått och pastorn har redan fått sparken pga dom miserabla resultaten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in