2015-01-12, 14:05
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnOmogenBanan
Lägg ned.

Vad ska jag lägga ned med?
Citera
2015-01-12, 15:01
Medlem
EnOmogenBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Vad ska jag lägga ned med?

Du vet nog vad jag menar. DIF är inte i närheten av samma situation som Modo, och finns ingen anledning att tycka synd om er för att ni är på väg att värva Nilson

Edit: Bob McKenzie skriver för övrigt att en av anledningarna till att de återkallar Nylander är situationen i Modo, med tränarbytet. Well played Modos ledning, well played.
Senast redigerad av EnOmogenBanan 2015-01-12 kl. 15:28.
Citera
2015-01-12, 15:36
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Du vet nog vad jag menar. DIF är inte i närheten av samma situation som Modo, och finns ingen anledning att tycka synd om er för att ni är på väg att värva Nilson

Edit: Bob McKenzie skriver för övrigt att en av anledningarna till att de återkallar Nylander är situationen i Modo, med tränarbytet. Well played Modos ledning, well played.
Ska man tolka det som att Nylander klagat och inte trott på Perras hockey (när det gäller hans personliga utveckling givetvis)? Med tanke på Modos situation känns det som ett väldigt cyniskt agerande, inte oväntat dock hade säkert kunna ske även med Forsberg kvar också fast då hade man sett till att skylla på något annat.
Citera
2015-01-12, 15:37
Medlem
simonahs avatar
Citat:

Det där är bara konstigt. Han fick inte mindre förtroende av Perra än AF. Sen att Toronto sparkar sin coach gör det tydligen till ett idealt läge att ta hem WN och placera honom i Marlies? Mycket konstigt.
Citera
2015-01-12, 16:05
Medlem
Mikojans avatar
Vad händer nu med Brashear? Han som var inkommenderad av geniet nr 21 att skydda Nylander. Har gamle Donald varit hemma och tränat start och stopp förgäves?

Det vore under alla förhållanden det bästa för Modo om han blir kvar där han är.
Senast redigerad av Mikojan 2015-01-12 kl. 16:09.
Citera
2015-01-12, 16:31
Medlem
m4tt145s avatar
http://www.dt.se/ishockey/shl/himelfarb-lamnar-leksand#Ishockey

"Jonas Lindeblad, som har bra insyn i svensk hockey, uppger på twitter att Himelfarb är klar för Malmö i Hockeyallsvenskan."

"Är det någon spelare på väg in i truppen?
– Det vet jag inte. Du kan kanske återkomma i kväll.
Det går rykten om att Jere Sallinen, Tomi Sallinens lillebror, är på väg till Leksand. Är han intressant för er?
– Det är en duktig spelare och alla duktiga spelare är intressanta för oss som har en tunn trupp för tillfället."

Himelfarb ut Sallinen in vore guld.
Citera
2015-01-12, 16:49
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Dra åt helvete...

Mackan är klar!!!
Citera
2015-01-12, 16:56
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Dra åt helvete...

Mackan är klar!!!
Haha, hur ska alla hatiska gårdare nu reagera?
Citera
2015-01-12, 16:59
Medlem
Embas avatar
Stort av Mackan att återvända till den klubb som blåste honom.

Tack för dessa år! Jävligt skön figur, men som läget ser ut nu så finns det inte plats.
Citera
2015-01-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Du känner inte med oss Djurgårdare som vad det verkar håller på värva Marcus Nilson? Fan hoppades när jag vaknade att jag drömt allt.

Grattis till Nilson
Citera
2015-01-12, 17:05
Medlem
LT10s avatar
DIF hockey gör det igen, det är helt jävla otroligt. Gång på gång går man emot sina supportrar och tar idiotiska beslut som är dåligt för föreningen. Hur kan en värvning av MN vara bra? Snälla kan någon förklara det för mig?
Citera
2015-01-12, 17:08
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
DIF hockey gör det igen, det är helt jävla otroligt. Gång på gång går man emot sina supportrar och tar idiotiska beslut som är dåligt för föreningen. Hur kan en värvning av MN vara bra? Snälla kan någon förklara det för mig?
Helt jävla sanslöst, passar på Murray men tar in Nilsson.
Vilket jävla skämt, lär bli go stämning dom närmaste matcherna.
Not.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in