Citat:
Ursprungligen postat av
atreyeri
Angående Pesonen säger ju LJ "Det är inget klart" vilket brukar betyda att det är klart.
Exakt så har jag lärt av FB att tyda GM LJ

Han kanske vill spara tillkännagivandet? Om Pesonen ska in får han en finländsk kompis i Lehtonen. Om det nu inte är på Lehtonens bekostnad han ska in...