2014-11-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Man kan undra hur det hade låtit i Cmores studio om det där drabbat deras älskade DIF eller nya gullelaget Örebro. Då hade det nog varit hallå om dom inkompetenta randiga mupparna.

Kommentatorn sågade ju Wallmark för han tog en "onödig utvisning" trots att det visades på jumbotronen
Citera
2014-11-13, 22:02
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Det värsta är nästan alla jävla kärringar på Brynäs Facebook-sida som spyr ut sig hur detta kommer vända av sig själv trots att de antagligen inte ens sett några matcher. Med noll spelidé, konstant slarv i försvaret och en tränare som är nöjd efter 7e raka förlusten så vänder inte detta. Fyfan jävla pisslag som inte fattar att förändring behövs.
Hehehe ja, de fittorna borde man ju bara klubba ihjäl
Citera
2014-11-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Första är ju solklar interference. Andra klippet snubblar väl HV-spelaren men jag kan förstå att det ser ut som en tripping.

Oavsett vilket så förändrar ju inte det faktum att Luleåsupportrarna faktiskt klagade mycket på domarna.

Det är ju Jämtin som river ner Savva inte tvärtom så ingen interference där!
Citera
2014-11-13, 22:05
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Det värsta är nästan alla jävla kärringar på Brynäs Facebook-sida som spyr ut sig hur detta kommer vända av sig själv trots att de antagligen inte ens sett några matcher. Med noll spelidé, konstant slarv i försvaret och en tränare som är nöjd efter 7e raka förlusten så vänder inte detta. Fyfan jävla pisslag som inte fattar att förändring behövs.
Likadant var det på Modos sida. Man fick aldrig kritisera någon ("Gör det bättre själv då!!" Idiotkommentar...) utan alla skulle bara sitta med händerna i byxfickorna så skulle allt bli bra innan slutet! Eller så var det sågningar av nyförvärv i Juli. Blev outhärdligt till slut så det var bara att gå ur gruppen.
Citera
2014-11-13, 22:05
Medlem
Ber om ursäkt för malandet med klipp, men det här är i min regelbok en tripping. Nu kvitterade Hv istället just efteråt:

https://pbs.twimg.com/tweet_video/B2WVXRbIcAE1fzD.mp4
Citera
2014-11-13, 22:07
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Det är ju Jämtin som river ner Savva inte tvärtom så ingen interference där!
Det är ju Savva som initierar kontakten för att försöka stoppa Jämtin, sen råkar Jämtin få med sig honom i fallet.
Citera
2014-11-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Likadant var det på Modos sida. Man fick aldrig kritisera någon ("Gör det bättre själv då!!" Idiotkommentar...) utan alla skulle bara sitta med händerna i byxfickorna så skulle allt bli bra innan slutet! Eller så var det sågningar av nyförvärv i Juli. Blev outhärdligt till slut så det var bara att gå ur gruppen.
Minns förra säsongen när jag i det närmaste blev idiotförklarad av alla modosupportrar när jag klagade och gnällde på tränaren hela tiden. Folk var inte nådiga kan jag säga. Tror inte ens den sidan finns kvar längre. Det var mer personpåhopp än vettiga åsikter om man ska sammanfatta det kort.
Citera
2014-11-13, 22:11
Medlem
von_Ss avatar
Inte särskilt besviken idag. 0 poäng var ju givet och dessutom ännu en skaplig match även om vi bara orkade 40 minuter.

Men jag orkar snart inte se Händemark mer. Kan han armbågstackla kotlettfrillan av Nylander och bli avstängd nån månad tack.
Citera
2014-11-13, 22:15
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Det är ju Savva som initierar kontakten för att försöka stoppa Jämtin, sen råkar Jämtin få med sig honom i fallet.
Nej, hur kan du säga så? Jämtin försöker screena Sava som är på väg för täcka på den HV-spelare som har pucken. Jämtin fäller sedan Sava eftersom han är Jämtin. Är ju en horribel utvisning det borde väl alla kunna se? (Fast tydligen inte..)
Citera
2014-11-13, 22:15
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Ber om ursäkt för malandet med klipp, men det här är i min regelbok en tripping. Nu kvitterade Hv istället just efteråt:

https://pbs.twimg.com/tweet_video/B2WVXRbIcAE1fzD.mp4
Ser inte medvetet ut.
Citera
2014-11-13, 22:17
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Nej, hur kan du säga så? Jämtin försöker screena Sava som är på väg för täcka på den HV-spelare som har pucken. Jämtin fäller sedan Sava eftersom han är Jämtin. Är ju en horribel utvisning det borde väl alla kunna se? (Fast tydligen inte..)
Hur tydligt som helst om man är neutral.
Citera
2014-11-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Låter orimligt att du skulle bli idiotförklarad.
Men det var nästan så det blev. Anders Forsberg var gud för många men jag var helt ärlig och sa precis vad jag tyckte och då blev det fullständigt rabalder istället. Uppenbarligen så är det vardagsmat att trampa på ömma tår bara för att man är ärlig och rak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in