2014-11-02, 16:17
Medlem
crillecrilles avatar
Kom igen nu, det är uppehåll. Verkar som att ett antal användare härinne skulle må bra av att ta ett break från tråden också... Inte mycket vettigt som postas just nu. Och ja, detta inlägg inkluderat.
Citera
2014-11-02, 16:30
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Precis som våra omdömen om domarna - konstateranden.

Problemet blir ju när ni ''konstaterar'' samma saker efter varje förlust
Citera
2014-11-02, 17:40
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ska Boorken behöva komma in och styra upp skiten igen? Tror att han hade varit perfekt. Han tar de "jobbiga" besluten.
Folk verkar ta för givet att TJ sparkas, tror tyvärr inte det blir så. Men om det sker mot alla odds skulle jag som sagt inte ha något emot Jonas Rönnqvist som jag sa igår. Såg att Wikegård föreslog honom också i sin videoblogg idag.
Citera
2014-11-02, 19:41
Medlem
tcfmogs avatar
Förutom Jonsson, vilka andra tränare riskerar sparken? Appelgren? Anders Forsberg? Modo har nog tröttnat på Forsberg men har kanske inte råd att sparka honom.
Citera
2014-11-02, 19:47
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Folk verkar ta för givet att TJ sparkas, tror tyvärr inte det blir så. Men om det sker mot alla odds skulle jag som sagt inte ha något emot Jonas Rönnqvist som jag sa igår. Såg att Wikegård föreslog honom också i sin videoblogg idag.
Chansen är noll att TJ sparkas, dock hoppas jag att han har vett nog att avgå [sic!]. Frågan är vad man gör med Ove och Dackell. Om Dackell har haft hand om forwardarna har han ju ändå skött sig helt okej.

Det bästa är nog att fråga Balle-Kalle eller asdz dessa båda herrar brukar ju ha järnkoll på vad som händer bakom kulisserna i klubbarna.
Citera
2014-11-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Förutom Jonsson, vilka andra tränare riskerar sparken? Appelgren? Anders Forsberg? Modo har nog tröttnat på Forsberg men har kanske inte råd att sparka honom.
Just ekonomin tror jag hindrar Svartvadet från att kicka Forsberg. Fast vårat lag är inte bättre på pappret och dessutom har vi plockat fler poäng på slutet så jag vill vänta lite grann innan jag uttalar mig ytterligare. Är vi dock i samma situation som i början av serien i december-januari så är det dags att agera och då struntar jag i om vi har råd eller ej.
Citera
2014-11-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Chansen är noll att TJ sparkas, dock hoppas jag att han har vett nog att avgå [sic!]. Frågan är vad man gör med Ove och Dackell. Om Dackell har haft hand om forwardarna har han ju ändå skött sig helt okej.

Det bästa är nog att fråga Balle-Kalle eller asdz dessa båda herrar brukar ju ha järnkoll på vad som händer bakom kulisserna i klubbarna.
Tycker man att Boork är bästa lösningen för att lösa Brynäs problem så fattar jag att ni har problem. Ni borde kanske värva Bissett.
Citera
2014-11-02, 19:55
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Knappast Appelgren. Laget börjar ju se bra ut och med lite nyckelspelare tillbaka snart så ser andra etappen av serien ut att bli lite ljusare.
Citera
2014-11-02, 20:30
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Problemet blir ju när ni ''konstaterar'' samma saker efter varje förlust

Fast så är ju inte fallet så då är det ju inget problem heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Du tänker på att Färjestadsspelaren får samma straff som Nagander?

Gnäller du på domaren igen?
Citera
2014-11-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Fast så är ju inte fallet så då är det ju inget problem heller.

Gnäller du på domaren igen?

Absolut inte. Konstaterar att så var fallet.
Citera
2014-11-02, 22:06
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Jag tror nog Modo är nöjda med Anders, han gör då ett betydligt bättre jobb än Ulf Samuelsson.
Citera
2014-11-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Jag tror nog Modo är nöjda med Anders, han gör då ett betydligt bättre jobb än Ulf Samuelsson.
Nu förstår jag inte? Nog för att jag köper att Anders Forsberg gör ett bra jobb utifrån sina resurser i Modo men du kan väl inte mena att han är bättre än Uffe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in