Citat:
Ursprungligen postat av
kungalfonzo
Men är det inte en sportchefs jobb att sparka spelare som underpresterar och dessutom har djävulskt bra betalt? Jag tycker han gör rätt, Himmelfarb lär också ligga löst till.

Klart han gör rätt som sparkar oduglingar men det är ju som att spöa frugan och sen tycka man gör ett bra jobb när man ger henne plåster.
Nu vet jag inte vad de tjänar men om de nu har "djävulskt bra betalt" som du hävdar så är det ännu
sämre gjort av Salo. Inte ännu
bättre.
Himmelfarb har varit extremt mycket bättre än Conollys.