2014-10-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Azdz

Du vrider och vänder på allt. Ljuger och manipulerar enkom för att på något sätt intala dig själv att din verklighet är sanning.
Ljuger? Nej du tack. Lögnare är det sista jag är. Möjligt att jag har lite annorlunda syn på saker och talar ur luften från och till och jag ber om ursäkt om jag kommit med osanna påståenden. Jag kan bara erkänna att jag har fel när det gäller hans målsnitt men fortfarande så är det många här som underskattar honom nå djävulskt. Han har ändå visat upp sig i SHL och dom som följt honom ordentligt borde förstå vad jag menar.

Hade han dessutom inte flyttat runt så mycket förra säsongen så är jag säker på att fler hade sett hur bra han egentligen är. Som någon här inne skrev förut, han är ruggigt underskattad, men jag är övertygad om atthan kommer bli väldigt nyttig för oss och under förutsättning att han stannar hela säsongen utan att flytta runt hela tiden så kommer han få sitt stora genombrott.
Senast redigerad av Azdz 2014-10-06 kl. 22:35.
Citera
2014-10-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ljuger? Nej du tack. Lögnare är det sista jag är. Möjligt att jag har lite annorlunda syn på saker och talar ur luften från och till och jag ber om ursäkt om jag kommit med osanna påståenden. Jag kan bara erkänna att jag har fel när det gäller hans målsnitt men fortfarande så är det många här som underskattar honom nå djävulskt. Han har ändå visat upp sig i SHL och dom som följt honom ordentligt borde förstå vad jag menar.

Hade han dessutom inte flyttat runt så mycket förra säsongen så är jag säker på att fler hade sett hur bra han egentligen är. Som någon här inne skrev förut, han är ruggigt underskattad, men jag är övertygad om atthan kommer bli väldigt nyttig för oss och under förutsättning att han stannar hela säsongen utan att flytta runt hela tiden så kommer han få sitt stora genombrott.

Men räkna inte med nå mirakel från hans sida.... Han må vara en väldigt talangfull spelare men han har otroligt mycket att bevisa här i Sverige innan han är redo för NHL... Sen att hans skott är en av sakerna Torontos fans var mest besvikna på från hans sida så nån målskytt är han nog inte direkt utan mer en playmaker!
Citera
2014-10-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Men räkna inte med nå mirakel från hans sida.... Han må vara en väldigt talangfull spelare men han har otroligt mycket att bevisa här i Sverige innan han är redo för NHL... Sen att hans skott är en av sakerna Torontos fans var mest besvikna på från hans sida så nån målskytt är han nog inte direkt utan mer en playmaker!
Fast nu tar du ju orden ur mun på mig rent krasst. Det är ju precis det jag har sagt också. Han är ingen stor målskytt men har allt det andra precis som du säger. Verkar för vissa som att det endast är målen som räknas för att prestera bra i SHL. Om du läser igenom mina inlägg så kommer du fatta exakt vad jag menar.

Jag har alltid ansett att han stack till NHL alldeles för tidigt. Han behöver ytterligare något år här hemma i Sverige innan han "mognar". Ju mer speltid han får och ju bättre han presterar så är det en tidsfråga innan han hamnar i Torontos A-lag.
Senast redigerad av Azdz 2014-10-06 kl. 23:00.
Citera
2014-10-06, 23:31
Medlem
wemas avatar
Citat:
Hade han dessutom inte flyttat runt så mycket förra säsongen så är jag säker på att fler hade sett hur bra han egentligen är.

Spelade ju ingen roll vilken ishall man satte foten i förra säsongen så var ju lill-nyllet där och spelade. Killen är ju som en resande karneval och varenda jävel med ögon har sett att han kan stå på ett par skridskor.

EDIT:
Citat:
Du tror inte att jag som modoit vet mer om honom än någon annan som hejar på ett annat lag.
Senast redigerad av wema 2014-10-06 kl. 23:33.
Citera
2014-10-07, 10:44
Medlem
Embas avatar
Bröderna Connolly sparkade.

Spännande resa för Jack. Minns hur han hajpades i FBK, nu sparkad från seriens i särklass sämsta lag.
Citera
2014-10-07, 10:56
Medlem
Draedons avatar
Salo går från klarhet till klarhet! I år blir det slutspelshockey i tegera!
Citera
2014-10-07, 11:07
Medlem
von_Ss avatar
Salo, vilken mästerscout. Han måste bort.
Citera
2014-10-07, 11:13
Medlem
Illusioners avatar
Salo agerar lika vilset som han gjorde i OS.
Citera
2014-10-07, 11:14
Medlem
Haha Salo är ju Siljans svar på Mats Wennerholm snart. Sparkar folk på löpande band och gör lite vad han vill utan vidare. Och så påstår han att VD:n inte går att samarbeta med.... Nog för att Salo är en av hockeyvärldens största hycklare men nu är han ju bara pinsam.
Citera
2014-10-07, 11:21
Bannlyst
Att JCon inte håller för SHL blev ju rätt tydligt redan under hans första säsong i FBK. Alldeles för ofysisk. Tror han skulle må bra av att gå ner en serie där hans spelartyp passar bättre in. AIK, Västerås kanske?
Citera
2014-10-07, 12:20
Avslutad
Citat:
Haha Salo är ju Siljans svar på Mats Wennerholm snart. Sparkar folk på löpande band och gör lite vad han vill utan vidare. Och så påstår han att VD:n inte går att samarbeta med.... Nog för att Salo är en av hockeyvärldens största hycklare men nu är han ju bara pinsam.

Men är det inte en sportchefs jobb att sparka spelare som underpresterar och dessutom har djävulskt bra betalt? Jag tycker han gör rätt, Himmelfarb lär också ligga löst till.
Citera
2014-10-07, 12:41
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Men är det inte en sportchefs jobb att sparka spelare som underpresterar och dessutom har djävulskt bra betalt? Jag tycker han gör rätt, Himmelfarb lär också ligga löst till.
Nja, Himelfarb duger. Dock måste man hitta någon som kan få igång Ryno. Som Micke gjorde. Fredrik Forsberg kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in