2014-06-11, 19:35
Bannlyst
Som rubriken lyder, finns det inget sätt att ta lån på när man pluggar på gymnasiet för att köpa en laptop så att man kan plugga på den?

Annars kan ni berätta hur man kan spela Call Of Duty MW3 för att vinna det stora summan som står på spel. Är bra på det, men om jag är värd pengarna för mina skills får jag se om det är möjligt. Syftar då på att spela upp sig för att ha en sittplats bland de bästa
Senast redigerad av RickardMyPussy 2014-06-11 kl. 19:39.
Citera
2014-06-11, 19:45
Bannlyst
Har aldrig varit med om någon som är lika skolmotiverad som du... Vad är det med dig?
Citera
2014-06-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardMyPussy
Som rubriken lyder, finns det inget sätt att ta lån på när man pluggar på gymnasiet för att köpa en laptop så att man kan plugga på den?

Annars kan ni berätta hur man kan spela Call Of Duty MW3 för att vinna det stora summan som står på spel. Är bra på det, men om jag är värd pengarna för mina skills får jag se om det är möjligt. Syftar då på att spela upp sig för att ha en sittplats bland de bästa

Hur gick det med den nice'a villan du skulle köpa?

Nej, skämt åsido. Du ska inte skaffa lån så tidigt, se istället till så att du har en inkomst och köp datorn, skaffa ett sommarjobb, extrajobb, etc, så har du din inkomst.
Citera
2014-06-11, 20:01
Medlem
SwAxXs avatar
sms-lån? Snabbt, säkert och tryggt
Citera
2014-06-11, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
sms-lån? Snabbt, säkert och tryggt

Tror inte det funkar om man inte har en inkomst? Alltså iaf vad som står om mig på upplysningen.
Citera
2014-06-11, 20:32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardMyPussy
Tror inte det funkar om man inte har en inkomst? Alltså iaf vad som står om mig på upplysningen.
Vad är det för dator du tänkt köpa? Om den bara är till för dina studier så duger väl dessa:

HP Pavilion dv5-1200eo
15,6" laptop för 1200 kr
Surfplatta 7" TAC-70072 Denver Surfplatta för 399 kr + trådlöst tangentbord för 159 kr

Med tanke på ditt studiebidrag så behöver du inte ta lån för att köpa dessa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in