2014-06-11, 16:21
Medlem
carlpetersen73s avatar
Hej! Igår startade jag en tråd i avdelningen resor/flyg här på Flashback. Blev lite snopen när den dök upp på ett helt annat forum. http://www.travelforum.se/f2391402/f...bra-eller-anus

Originaltråden postad på detta forum: (FB) Fälla stolen på flyget, bra eller anus?

Vad är grejen, får de göra så här eller säljer Flashback relevant content?
Citera
2014-06-11, 16:25
Medlem
eXtremos avatar
Läs på mer. Flashback har Travelforum.
Citera
2014-06-11, 16:28
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Läs på mer. Flashback har Travelforum.
Ok, det hade jag faktiskt ingen aning om. Vilka fler forum kan jag räkna med att mina diskussioner dyker upp i, finns det någon lista?
Citera
2014-06-11, 16:50
Administrator
admin5s avatar
Inläggen i vår reseavdelning dyker även upp på Travel Forum.

admin5
Citera
2014-06-11, 16:53
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Inläggen i vår reseavdelning dyker även upp på Travel Forum.

admin5
Ok, cool grej. Finns det någon lista på andra forum där materialet sprids? Andra avdelningar som delas vidare?
Citera
2014-06-11, 17:04
Medlem
carlpetersen73s avatar
Hittade den här tråden, briljant idé för att få ett levande forum. Lycka till. (FB) Är det inte dags att utveckla och förbättra Travelforum? Eller avveckla?
Citera
2014-06-11, 17:22
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Ok, cool grej. Finns det någon lista på andra forum där materialet sprids? Andra avdelningar som delas vidare?

Jag tar det en gång till: inläggen på Flashbacks reseavdelning syns också på Travel Forum.

I reseavdelningen här på Flashback så står det längst ner i varje tråd (ett exempel följer):
Citat:
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2372387

Det är svaret på frågorna du ställer ovan.

admin5
Citera
2014-06-11, 17:41
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Jag tar det en gång till: inläggen på Flashbacks reseavdelning syns också på Travel Forum.

I reseavdelningen här på Flashback så står det längst ner i varje tråd (ett exempel följer):

Det är svaret på frågorna du ställer ovan.

admin5
Jo, jag lyckades klura ut det. Att du fetar delar av text gjorde det inte direkt tydligare. Att det även visas på Travel Forum är inget man upplyses om när man startar en tråd på FB, och för att se det krävs att man skrollar längst ned i befintlig tråd, eller aktivt söker på Travel Forum, därav min lätta förvirring över varför det var så. Men som sagt, en superbra idé, borde gå att ta ut med fler ämnen på fler plattformar.
Citera
2016-03-24, 11:40
Medlem
Försöker att registrera mig på travel forum, men det verkar vara omöjligt.
1. Reg via flashback leder mig till en sida som säger att jag inte har behörighet att besöka den(!!)
2. Reg via email ger mig svar att emailaddressen redan är registrerad.
3. Anmäla om glömt password med min (samma) emailadress ger mig svaret att den adressen inte finns registrerad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in