2014-06-11, 21:01
  #13
Medlem
Ingen som vet nånting? Vem är B.O?
Citera
2014-06-11, 21:08
  #14
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.CREW
Ingen som vet nånting? Vem är B.O?
Norra botkyrka har inte många golare. Så det blir lite info på flashback. Kolla gbg trådarna där är det massa golerier folk snackar ditt o hit även Malmö. Här är grabbarna beväpnade till tänderna dem gör sina grejer smidigt. Inga olojala småbarn, här håller man knäppt tyst. Det vet alla dem ända som torskar här är folk som tabbar sig med mobilsamtal osv.
Citera
2014-06-11, 21:31
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Norra botkyrka har inte många golare. Så det blir lite info på flashback. Kolla gbg trådarna där är det massa golerier folk snackar ditt o hit även Malmö. Här är grabbarna beväpnade till tänderna dem gör sina grejer smidigt. Inga olojala småbarn, här håller man knäppt tyst. Det vet alla dem ända som torskar här är folk som tabbar sig med mobilsamtal osv.
Wow nu blev jag kär i dig vore väl härligare om du kunde skriva "Här finns det en massa nobelpristagare" istället.
Men för att återgå till ditt inlägg, om det nu stämmer att ni är beväpnade till tänderna, varför ligger ni då så långt efter götet och Malmö i antalet skottlossningar? Eller är det kanske knallskottpistoler ni har?
Citera
2014-06-11, 21:58
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Norra botkyrka har inte många golare. Så det blir lite info på flashback. Kolla gbg trådarna där är det massa golerier folk snackar ditt o hit även Malmö. Här är grabbarna beväpnade till tänderna dem gör sina grejer smidigt. Inga olojala småbarn, här håller man knäppt tyst. Det vet alla dem ända som torskar här är folk som tabbar sig med mobilsamtal osv.

Bodde i Norsborg första halvåret när jag pluggade på SU, fan va du hypear.
Citera
2014-06-11, 22:31
  #17
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Wow nu blev jag kär i dig vore väl härligare om du kunde skriva "Här finns det en massa nobelpristagare" istället.
Men för att återgå till ditt inlägg, om det nu stämmer att ni är beväpnade till tänderna, varför ligger ni då så långt efter götet och Malmö i antalet skottlossningar? Eller är det kanske knallskottpistoler ni har?
Varför "vi" är efter med skottlossningar är för att folk är lojala? I gbg är det massa onödiga bråk. Här är det mest böttfälningar. Som sagt folket håller ihop. Kolla bara när det kom "medborgargarden." Hit hur många grabbar var det som var samlade? Flera hundra lycka till med andra städer att göra så. Tro mig om sthlms södra förorter vill fucka ur då är det på riktigt. Tack för mig ska inte skriva mer.
Citera
2014-06-12, 03:43
  #18
Moderator
Schlesiens avatar
Rubrikändring

Utgången rubrik:
Skottlossning Norsborg Centrum NU!


/ Moderator
Citera
2014-06-13, 11:51
  #19
Medlem
Rolex.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Varför "vi" är efter med skottlossningar är för att folk är lojala? I gbg är det massa onödiga bråk. Här är det mest böttfälningar. Som sagt folket håller ihop. Kolla bara när det kom "medborgargarden." Hit hur många grabbar var det som var samlade? Flera hundra lycka till med andra städer att göra så. Tro mig om sthlms södra förorter vill fucka ur då är det på riktigt. Tack för mig ska inte skriva mer.

jag förstår inte varför du leker tuggare här på förumet avslutar med "tack för mig ska inte skriva mer." när du själv startat sånna här ämnen för att få information
(FB) Man skjuten i Botkyrka

4 ord.

pajas på hög nivå.
Citera
2014-06-13, 12:05
  #20
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Varför "vi" är efter med skottlossningar är för att folk är lojala? I gbg är det massa onödiga bråk. Här är det mest böttfälningar. Som sagt folket håller ihop. Kolla bara när det kom "medborgargarden." Hit hur många grabbar var det som var samlade? Flera hundra lycka till med andra städer att göra så. Tro mig om sthlms södra förorter vill fucka ur då är det på riktigt. Tack för mig ska inte skriva mer.


Hey broschan, jag tror Du är coolast i hela världen.....
För helvete samla ihop dig nu och håll dig till ämnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in