En man i 30-årsåldern har skjutits med flera skott i Norsborg i södra Stockholm.
– Han är skjuten i magen och i ett ben, säger Peter Asp vid Stockholmspolisen.
Larmet om skottlossning i centrala Norsborg kom vid 00.10 natten mot onsdag. På plats fanns en man i 30-årsåldern som var skottskadad.
Min gissning är att någon har gått runt med yxa och kniv och levt rövare. När polisen kommer ditt beodrar snubben att släppa yxan och kniven, vägrar han, och istället går emot dem med ett mentalt sjukt leende på läpparna. När han hugger efter poliserna blir han skjuten.
Resultatet är att polisen är odugliga och snubben med yxa och kniv är ett offer som borde hyllas.
Enligt en källa...
Ja, det bara syrianer och araber som bor där.
Det finns ett gäng Norsborg som som kallas NKA härjar av gamla gäng som styr unga begå brott som rånar, säljer knark slår ner folk och skjuter runt..!!!