2014-06-11, 00:34
  #1
Medlem
Koowneds avatar
Skottlossning i Norsborg Centrum (Botkyrka), 4 polisbilar och 1 ambulansbild. Någon har blivit skjuten. Vilka vet mer?!
Citera
2014-06-11, 00:39
  #2
Medlem
Rolex.s avatar
källa?
Citera
2014-06-11, 01:07
  #3
Medlem
Helikopter i luften sedan 30 min eller en timme.
__________________
Senast redigerad av xiro 2014-06-11 kl. 01:16.
Citera
2014-06-11, 01:45
  #4
Medlem
cybergrodans avatar
Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19035403.ab

Citat:
En man i 30-årsåldern har skjutits med flera skott i Norsborg i södra Stockholm.
– Han är skjuten i magen och i ett ben, säger Peter Asp vid Stockholmspolisen.
Larmet om skottlossning i centrala Norsborg kom vid 00.10 natten mot onsdag. På plats fanns en man i 30-årsåldern som var skottskadad.
Citera
2014-06-11, 02:12
  #5
Medlem
Vem är 30-åringen? Vem/vilka vill ha ihjäl/skrämma honom? Vilka samhällsklasser håller till i Norsborg?
Citera
2014-06-11, 05:07
  #6
Medlem
Oscaris avatar
Min gissning är att någon har gått runt med yxa och kniv och levt rövare. När polisen kommer ditt beodrar snubben att släppa yxan och kniven, vägrar han, och istället går emot dem med ett mentalt sjukt leende på läpparna. När han hugger efter poliserna blir han skjuten.
Resultatet är att polisen är odugliga och snubben med yxa och kniv är ett offer som borde hyllas.
Citera
2014-06-11, 11:43
  #7
Medlem
de e en turk inte sirian
Citera
2014-06-11, 15:01
  #8
Medlem
Laseremmes avatar
Några nyheter om BO eller GM ännu?
Citera
2014-06-11, 15:48
  #9
Medlem
Vet någon vem som blev skjuten ?
Citera
2014-06-11, 17:39
  #10
Medlem
snubben.66s avatar
Enligt en källa...
Ja, det bara syrianer och araber som bor där.
Det finns ett gäng Norsborg som som kallas NKA härjar av gamla gäng som styr unga begå brott som rånar, säljer knark slår ner folk och skjuter runt..!!!
Citera
2014-06-11, 17:48
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror.melker
de e en turk inte sirian

Turkiet-Turk eller Turk-Kurd, Turk-Assyrier? Själv kriminell eller oskyldig?
Citera
2014-06-11, 20:12
  #12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Detta är inte "Stora tråden om demografi". Skärp er, tack.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in