2007-04-24, 18:19
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Fått övertryck eller vad det heter i en stor jumbo pilot guldpenna och det lät helt mysko och så var det färg överallt på mc donalds.

har också lånat en 1,5 bombing penna av en kompis som var sprucken i gängorna och så gick den av och jag fick röd dinferno på hela min hand, mina nya byxor och på hela perrongsgålvet i tunnelbanan,coolt nog gick det bort från kläderna det var lixom ljusa jeans.
Citera
2007-04-24, 18:20
Medlem
HiRess avatar
Lite gammal tråd, men shit the same....

Det allra senaste var vell när en CSG pilot stannar sin bil bredvid mig, hissar ner rutan och frågar om jag vet något om den bombade stationen på andra sidan gata, jag skulle då självklart vara artig och sträckte fram min hand, hälsade och sa mitt namn. Sedan förklarade jag för killen att jag sätt två yngre killar sprungit mot andra riktningen, då svarar han väldigt nonchalant; JaHa. Han tar sedan upp micken säger något som jag inte hör, vi fortsätter samtalet och efter ca två minuter så knackar någon på min axel, vänder mig om och ser då att farbror blå står där med glad min..... När handfängslen skulle på insåg jag vad jag gjort för fel.....hade silvriga händer

Hoppas ni kan läsa vad jag skrivit, är lite små trött efter dagens bravader...
Citera
2007-04-24, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bourlog
Hehe satt hemma hos en kompis, hadde druckit en del. Så stod den en chrome på bordet, och jag hadde en spaghetti i handen "under va som händer om jag stoppar ner spaghettin i hålet på burken"

Testade, sen var det färg över hela mig och hela köket

Vad händer, sprutar det ut färg för att man stoppar ner en spaghetti?
Tell me, aldrig prövat faktist.

Citat:
Ursprungligen postat av HiRes
Det allra senaste var vell när en CSG pilot stannar sin bil bredvid mig, hissar ner rutan och frågar om jag vet något om den bombade stationen på andra sidan gata, jag skulle då självklart vara artig och sträckte fram min hand, hälsade och sa mitt namn. Sedan förklarade jag för killen att jag sätt två yngre killar sprungit mot andra riktningen, då svarar han väldigt nonchalant; JaHa. Han tar sedan upp micken säger något som jag inte hör, vi fortsätter samtalet och efter ca två minuter så knackar någon på min axel, vänder mig om och ser då att farbror blå står där med glad min..... När handfängslen skulle på insåg jag vad jag gjort för fel.....hade silvriga händer

Åh va illa!
Citera
2007-04-25, 02:07
Medlem
HiRess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahmut

Åh va illa!

Var så full så jag minns det knappt, men som vanligt så löste det sig ganska bra.. svårt att förklara varför man går runt stup full på stan en natt med silvriga händer - utanför en ny bombad tub station, men ingenting är omöjligt, på fyllan.
Citera
2007-04-25, 15:01
Medlem
adduss avatar
va vi ett fame och målade när capen började strula och de sprutade färg överallt, sen 5 minuter efter så rullar snuten förbi och frågar varför jag har färg överallt och då menar jag ÖVERALLT! såg knappt ett skit. "vafan om tjejerna får så får jag också" sen vände dom och gick
Citera
2007-04-25, 15:52
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahmut
En okokt spagetti menar han. Det spelar egentligen ingen roll vad för hårt du stoppar ner, burken reagerar som om det vore en cap och det kommer ut färg.

Det har förresten hänt mig ett antal gånger... för kanske fem år sedan så brukade till exempel Homeboy sätta på små svarta skyddspluppar på burkarna, där capen ska sitta. Vet inte hur det är nuförtiden.
De var exakt utformade så att det inte började spruta färg när man stoppade i dem. Tills jag en gång tuggade lite smått på en av skyddsplupparna och sedan satte tillbaks den på burken. I och med detta så kom skyddspluppen så långt ner i burken att det började spruta ut färg i alla vädersträck samtidigt. Det blev inte bättre av att pluppen satt som fastkilad i burken. Tog säkert en minut innan jag hade kontroll över situationen igen. Då var burken helt slut. Det var utomhus, som tur var.
Citera
2007-04-25, 17:33
Medlem
Lite små grogstänk på ny tapeterna. Sen har jag bjudit toasisten med en dusch grönt ink. STOR vit fläck med färg på mitt golv, sen en liten grogfläck vid min säng
Citera
2007-04-25, 19:15
Medlem
Vet inte om det räknas, men jag kör endå.

Jag skulle springa iväg till ett ställe, Stod på trottoaren och tog ett språng ut på vägen, Vad jag inte visste var att det var Väldigt hal is där jag trampade så det jag landade på ena skinkan och svor högt. Ont gjorde det.
Citera
2007-04-25, 19:17
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
Vet inte om det räknas, men jag kör endå.

Jag skulle springa iväg till ett ställe, Stod på trottoaren och tog ett språng ut på vägen, Vad jag inte visste var att det var Väldigt hal is där jag trampade så det jag landade på ena skinkan och svor högt. Ont gjorde det.

Och vart är färgen..........?
Citera
2007-04-25, 20:43
Medlem
Dudezs avatar
Hehe kul topic.

En svart burk med cap på i min väska hade legat o sprutat antagligen ett jävla tag eftersom när jag gick upp för trappan tre våningar och låste upp dörren var det en stor svart fläck på det ljusa kork mattegolvet under väskan och ett litet hav färg som samlats i ena hörnet av väskan. Jag hade varit och piceat en vägg innan, slarvat med att inte ta alla caps. Rinn / stänk hela vägen från entrén upp till mig. Inte bra då många sett mig måla, grunda tavlor på gården.. Var bara till och börja skrubba dan after Hehe

En gång råkade jag och en polare med tappa en 12 liters dunk med vit rollerfärg från en bro just då det kom en spårvagn. lite otur men det tog ju buffen hand om ;P
Citera
2007-04-25, 21:23
Medlem
Cassiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudez
En gång råkade jag och en polare med tappa en 12 liters dunk med vit rollerfärg från en bro just då det kom en spårvagn. lite otur men det tog ju buffen hand om ;P

"råkade"

kommer ihåg i skolan när vi hade skåp, 3 st på höjden, jag hade ett skåp högst upp och välte omkull en halvliters ink-flaska som såklart läckte ner i skåpen under
Citera
2007-04-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Och vart är färgen..........?
i fickan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto