2014-06-11, 10:06
Avstängd
Värst har varit alkohol.... cannabis har jag dock rökt mer av.. 2 år varje dag förut.. och har förmodligen kunnat ansetts som dum då jag kom hasandes nån morgon i jakt på vatten.. med saharas i munnen.

Så jaaa va ska man säga.. vaknar upp efter mycket alkohol så håller jag mig helst borta från det.. vaknar jag upp då jag rökt mycket cb så röker jag gärna mer.. av goda skäl.
Citera
2014-06-11, 10:48
Medlem
weedrapportens avatar
Det är söndag kväll, ni har haft en hård vecka med massa stök och vill koppla av. Ni funderar på att ta en joint eller ta några glas vin/burkar öl och chilla lite. Men ni har en intervju på måndag morgon ni vill vara hyfsat fräscha till. Vad blir det?
Citera
2014-06-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchDoctor
sen en sak med gräs, är att röker du ofta, så blir du inte dagen efter bäng, efter ett tag, alkoholen har ALLTID en bakfylla.

Personligen försvinner baksmällan för mig om jag super många dagar i rad, t.ex festival eller liknande. Blir då oftast bara bakfull de första två dagarna sen så är den borta.

OnT. Alkohol.
Citera
2014-06-11, 10:59
Medlem
erkfans avatar
Alkohol utan tvekan, efter röka så kanske jag bara är lite seg på morgonen.
Citera
2014-06-11, 15:12
Medlem
Samteos avatar
Ingen stoner blir efterbäng på weed dagen efter, kanske en färsking. Alkohol sliter ju självklart ut på en mer dagen efter. Din tråd gör mig dummast.
Citera
2014-06-11, 15:35
Medlem
Bönans avatar
Beror det på om jag inte rökt på över 5 dagar och röker så tenderar jag att vara lite halvseg om jag rökt 5 dagar i sträck så känner jag inte av det så mycket, kroppen vänjer väl sig.
Alkohol är alltid värst!
Citera
2014-06-11, 15:46
Medlem
BlackMetals avatar
Känner mig inte speciellt dum efter någon av dem men alkohol har så klart fler eftereffekter som gör att man fungerar sämre dagen efter om tillräckliga mängder förtärts.
Citera
2014-06-11, 15:47
Bannlyst
Cannabis gör en ju dum permanent.
Citera
2014-06-11, 21:16
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedrapporten
Det är söndag kväll, ni har haft en hård vecka med massa stök och vill koppla av. Ni funderar på att ta en joint eller ta några glas vin/burkar öl och chilla lite. Men ni har en intervju på måndag morgon ni vill vara hyfsat fräscha till. Vad blir det?
Då hade jag valt en sativadominant strain, och bara någon holk en stund innan jag ska lägga mig. om jag somnar råstukad så har jag en tendens att vakna nästan lika bäng som jag somnade. låter jag det gå lite ur kroppen så brukar jag känna mig väldigt pigg och utvilad när jag vaknar på morgonen.
Citera
2014-06-11, 23:52
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samteo
Ingen stoner blir efterbäng på weed dagen efter, kanske en färsking.
Förmodligen märker väl ingen riktig stoner av det iom att de röker så ofta att de pendlar mellan att vara bänga och efterbänga. Aldrig nyktra och klara i skallen.
Citera
2014-06-12, 00:05
Medlem
Kietells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchDoctor
sen en sak med gräs, är att röker du ofta, så blir du inte dagen efter bäng, efter ett tag, alkoholen har ALLTID en bakfylla.

Fast va? Nu hittar du ändå på? Man kan dricka mycket utan bakfylla.
Citera
2014-06-12, 00:18
Medlem
Punklivs avatar
Funderar sämre dagen efter alkohol. Kan vara lite trött och avslappnad dagen efter cannabis, men blir inte lika seg och dum som på alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in