2014-06-10, 06:29
Bannlyst
En användare har min mamma som avatar. Jag vet ännu inte var denna användare fått bilden ifrån, men det kan vara en tidning (där hon lär dykt upp en enstaka gång).

Är det bara att acceptera, eller vad gör man? Utöver att fråga användaren att ta bort den alltså. Vad har man för fb-juridisk makt så att säga)?
Citera
2014-06-10, 06:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IslamSucks
En användare har min mamma som avatar. Jag vet ännu inte var denna användare fått bilden ifrån, men det kan vara en tidning (där hon lär dykt upp en enstaka gång).

Är det bara att acceptera, eller vad gör man? Utöver att fråga användaren att ta bort den alltså. Vad har man för fb-juridisk makt så att säga)?

Leif GW Persson finns på massor av avatarer, tror du inte han hade åtgärdat detta om det vore möjligt?
Citera
2014-06-10, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Leif GW Persson finns på massor av avatarer, tror du inte han hade åtgärdat detta om det vore möjligt?

Det tror jag inte, han skiter nog i det fullständigt du!
Citera
2014-06-10, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Q-BOY
Det tror jag inte, han skiter nog i det fullständigt du!
Helt rätt det borde TS göra också.
Citera
2014-06-10, 09:19
Medlem
ischs avatar
Om det inte bryter emot 1.06 (din mor är en användare och avataren används för att hänga ut henne) eller 1.08 att avataren används för rena trakasserier så är det inga problem för oss.

isch, mod
Citera
2014-06-10, 12:45
Medlem
Spackelackans avatar
Varför skickar du inte ett pm till användaren i fråga (Carl Serung) och ber honom att byta? Han är en trevlig filur och absolut inte omöjlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in