2014-08-06, 23:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vem som helst kan ju påstå det. Jag har haft sex med mängder av kända fotomodeller. De blir så överjävligt kåta att de får fontänorgasmer när jag sätter på dem i alla hål. Det sprutar ända upp i taket och polisen brukar alltid banka på eftersom de trots att någon är på väg att mördas pga allt skrikande. De misstar sig på orgasmskriken.

Är ovanstående sant? Kan du bevisa att jag ljuger?
Dominans och våldtäkt är inte samma sak. Fantasi och verklighet är inte samma sak. Vi vet inte varför vi fantiserar. Kanske är det en säkerhetsventil för att få ett ofarligt utlopp för inbyggd frustration och undermedvetna tankar? När jag vet exakt varför vi drömmer och fantiserar lovar jag att berätta det för dig och för mrs Babooon. Kommer ni acceptera det eller kommer ni fortsätta säga "alla brudar vill bli våldtagna. Ingen som blir våldtagen blir någonsin skadad i underlivet eller stjärten för det är omöjligt" ?

Haha, hon kommer garanterat inte att acceptera det för hon vet inte ens vad en våldtäkt är för ngt...
Citera
2014-08-06, 23:48
Medlem
Citat:
Vem som helst kan ju påstå det. Jag har haft sex med mängder av kända fotomodeller. De blir så överjävligt kåta att de får fontänorgasmer när jag sätter på dem i alla hål. Det sprutar ända upp i taket och polisen brukar alltid banka på eftersom de trots att någon är på väg att mördas pga allt skrikande. De misstar sig på orgasmskriken.

Dominans och våldtäkt är inte samma sak. Fantasi och verklighet är inte samma sak. Vi vet inte varför vi fantiserar. Kanske är det en säkerhetsventil för att få ett ofarligt utlopp för inbyggd frustration och undermedvetna tankar? När jag vet exakt varför vi drömmer och fantiserar lovar jag att berätta det för dig och för mrs Babooon. Kommer ni acceptera det eller kommer ni fortsätta säga "alla brudar vill bli våldtagna. Ingen som blir våldtagen blir någonsin skadad i underlivet eller stjärten för det är omöjligt" ?

Var och en i forumet får bedöma vad som är trovärdigt eller ej. Dina påstådda fotomodellshistorier är ju bara pinsamma. Kom igen Cineasten, håller du på att bli PK och kan inte diskutera kontroversiella påståenden på ett balanserat sätt? Jag trodde bättre om dig faktiskt...
Citera
2014-08-06, 23:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Haha, hon kommer garanterat inte att acceptera det för hon vet inte ens vad en våldtäkt är för ngt...
Undrar om våldtäktsoffren i Solna uppskattade vad det där jävla aset utsatte dem för? Kul för offren att vakna av att någon satt en kudde för ansiktet så att man nästan kvävs för att i nästa sekund slita av en underkläderna. Det var säkert en fantastisk upplevelse.

Jag har fortfarande inte fått svar på frågan, varför pissar Babianen alla våldtäktsoffer i ansiktet med sina hånfulla och respektlösa inlägg?

Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Var och en i forumet får bedöma vad som är trovärdigt eller ej. Dina påstådda fotomodellshistorier är ju bara pinsamma. Kom igen Cineasten, håller du på att bli PK och kan inte diskutera kontroversiella påståenden på ett balanserat sätt? Jag trodde bättre om dig faktiskt...
Du vet inte om det är sant, eller hur? Alla vet att när Cineasten sätter på en fotomodell så får hon fontänorgasmer upp i taket. Det blir ett jävla skrubbande av taket varje morgon...

Du påstår att du haft dominanssex med ett 50-tal brudar, eller var det 300? Om det stämmer utgår jag ifrån att du jagat brudar på någon särskild klubb eller via någon särskild site för folk som gillar att bli dominerade. Oavsett vilket så säger det ingenting om mänskligheten i stort. Vi är några miljarder människor och jag tror tex inte att indianer i amazonas sysslar med bondage. De har nog fullt upp ändå.
Senast redigerad av Cineasten 2014-08-06 kl. 23:55.
Citera
2014-08-06, 23:52
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Undrar om våldtäktsoffren i Solna uppskattade vad det där jävla aset utsatte dem för? Kul för offren att vakna av att någon satt en kudde för ansiktet så att man nästan kvävs för att i nästa sekund slita av en underkläderna. Det var säkert en fantastisk upplevelse.

Jag har fortfarande inte fått svar på frågan, varför pissar Babianen alla våldtäktsoffer i ansiktet med sina hånfulla och respektlösa inlägg?

Det kommer du aldrig att få heller för hon förstår inte att hon gör det. Enligt henne så har de ju varit med om ngt trevligt som alla kvinnor drömmer om.
Citera
2014-08-06, 23:53
Medlem
Citat:

Därför att babianen är en liten mycket störd tonårskille med våldtäktsfantasier.
har ni inte förstått detta än? Bästa är att ignorera vederbörande så kommer han ge upp sitt ständiga malande här inne om sina älskade våldtäkter. Killen är sjuk.
Citera
2014-08-06, 23:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
En annan sak. Du påstår att du nöjer dig med den dominans din man utsätter dig för. Samtidigt säger du att våldtäkt är den bästa dominans man kan bli utsatt för. Isåfall borde du ju vilja bli våldtagen eftersom du vill ha det bästa sexet som är möjligt att få. Så, du vill alltså bli våldtagen, du tänder alltså på att bli våldtagen?

Det är det bästa sexet för kvinnor som inte blir dominerade. Om man blir dominerad så är sexet bättre än våldtäkt.

Citat:
Att en kvinna inte gör motstånd mot en våldtäktsman betyder inte att hon njuter av våldtäkten. Hon är förmodligen mer rädd för att dö i samband med akten och vet med sig att risken för att dö ökar om hon gör motstånd.

Hur vet du det? Varför skulle en kvinna vara rädd för en man som våldtar henne? Varför skulle hon itne tycka att det var upphetsande?

Citat:

1) Våldtäkt är en form av sexuell dominans det är därför kvinnor betalar för våldtäkts-porr.

2) Men varför skulle man fantisera om våldtäkt samtidigt som man säger att våldtäkt är hemskt. Man kan inte vara för våldtäkt i fantasin men emot våldtäkt i verkligheten. För om man tänder på våldtäkt så tänder man på våldtäkt. Om man tänder på gay-sex så är man gay.

3) Du kan inte bortförklara att 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna med att "ingen vet sluta prata om det" jag är kvinna så jag vet precis vad det handlar om.
Citera
2014-08-06, 23:58
Medlem
Citat:
Du påstår att du haft dominanssex med ett 50-tal brudar, eller var det 300? Om det stämmer utgår jag ifrån att du jagat brudar på någon särskild klubb eller via någon särskild site för folk som gillar att bli dominerade. Oavsett vilket så säger det ingenting om mänskligheten i stort. Vi är några miljarder människor och jag tror tex inte att indianer i amazonas sysslar med bondage. De har nog fullt upp ändå.

Nej, det är runt 50 stycken. Det som skilde var ingångsvinkeln. Många vågade inte erkänna sina behov p.g.a. sexuell skam. Men när barriärerna brast så var det fullt ös...
Citera
2014-08-07, 00:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
2) Jo det kan man.
3) Problemet är att du lägger in förnedring och respektlöshet i dominans. Och det är inte det det handlar om.
5) För att han är ful. Hans skägg är extremt avtändande och han har ingen snygg kropp heller.

2) Nej för man tänder ju på "män som tvingar kvinnor till sex". Då kommer man tända på det i verkligheten också.

3) Förnedring och respektlöshet är hett. Ingen kvinna vill bli respekterad i sängen.

5) Det spelar ingen roll om kvinnor tycker att han är ful, de kommer tända på honom ändå för att han har en massa andra saker som kvinnor tänder på pengar, status, spänning, etc.

Citat:

Ja självklart tände de på det. Varför skulle de inte göra det?

Citat:

Jag har postat belägg för det här.

Citat:
submission themes are immensely popular in cross-cultural female erotica. The fact of the matter is that most heterosexual women are wired to find sexual submission arousing--and so are most female mammals.

Citat:
Though a woman's preference for physical sexual submission appears to be controlled by the unconscious, inaccessible subcortical part of her brain, this unconscious physical preference is complemented by an independent psychological preference for dominant men.

Citat:
Almost every quality of dominant males triggers arousal in the female brain: dominant scents, dominant gaits, deep voices, height, displays of wealth. Romance heroes are almost always high status alpha males—billionaires, barons, surgeons, sheriffs. Avon Books and Ellora's Cave feature no heroes who are kindergarten teachers, accountants, or plumbers.

det här är belägg för att alla kvinnor tänder på dominanta män och sexuell dominans. Våldtäkt är en form av sexuellt dominans det är därför det finns en industri som säljer våldtäkts-porr till kvinnor.
Citera
2014-08-07, 00:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är det bästa sexet för kvinnor som inte blir dominerade. Om man blir dominerad så är sexet bättre än våldtäkt.
Fast våldtäkt och sex är ju samma sak. Våldtäkt innebär en större njutning eftersom det innebär att kvinnan tvingas till att ha sex. Du säger emot dig själv igen.

Citat:
Hur vet du det? Varför skulle en kvinna vara rädd för en man som våldtar henne? Varför skulle hon itne tycka att det var upphetsande?
Är det inte uppenbart? Nej visst. Du har glömt bort att Elin Krantz mördades. Du har glömt att kvinnorna i Indien misshandlades grovt och fick metallrör uppkörda i underlivet. Du har glömt alla de kvinnor som blivit våldtagna både fram och bak och misshandlats grovt eller mördats. Du väljer att inte se dem. I din värld existerar de inte. Rädslan består i att en människa tar sig friheter med dem och att de inte vet vilka friheter han kommer ta sig. Nöjer han sig med en våldtäkt eller kommer han strypa henne till döds? Kan du ens föreställa dig hur det är att kvävas långsamt till döds? Kan du tänka dig hur det är att få en kniv mot halsen och något äckel som väser "ett ord och jag sticker kniven i halsen på dig". Tror du det är upphetsande i verkligheten? OM du tror det tycker jag du ska utsätta dig för det. Du lär ändra åsikt...

Har du möjligen sett Soldier Blue om en indianmassaker i Sand Creek? Tror du kvinnorna i verklighetens massaker njöt när de först såg sina vänner och sina barn bli sönderskjutna, halshuggna och våldtagna samtidigt som soldater dansade omkring med deras avhuggna lemmar innan de slutligen fortsatte med våldtäkterna? Tror du de fantiserade om att få uppleva det?

Citat:
1) Våldtäkt är en form av sexuell dominans det är därför kvinnor betalar för våldtäkts-porr.
Fantasier.

Citat:
2) Men varför skulle man fantisera om våldtäkt samtidigt som man säger att våldtäkt är hemskt. Man kan inte vara för våldtäkt i fantasin men emot våldtäkt i verkligheten. För om man tänder på våldtäkt så tänder man på våldtäkt. Om man tänder på gay-sex så är man gay.

Fantasier rår man inte för. Du har fått det förklarat för dig i mängder med inlägg. Hur ska man få dig att förstå? Måste vi printa ut inläggen och spika fast dem i pannan på dig för att du ska förstå? En tidigare ex-flickvän tände på gayporr därför att det var snygga, vältränade killar som hade sex. Ville hon att jag skulle ha bögsex så hon kunde titta på för det? Nej det ville hon inte.

Citat:
3) Du kan inte bortförklara att 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna med att "ingen vet sluta prata om det" jag är kvinna så jag vet precis vad det handlar om.
Jag är man, jag vet inte hur alla män tänker. Du är kvinna (eller nåt), du vet inte hur alla kvinnor tänker. Skaffa dig lite ödmjukhet och sluta påstå att du vet och kan allt. Det går inte ihop med "jag är dum i huvudet".

Varför hatar du kvinnor?
Blir du ledsen om du får veta att din son har våldtagit en flicka och att hennes föräldrar/äldre syskon vill döda din son som hämnd?
Blir du sur ifall din man går över och våldtar grannfrun, blir smittad med en könssjukdom och sen smittar dig nästa gång han sätter på dig?
Vad sägs om din man får lust att experimentera och väljer att strypa dig tills du blir medvetslös innan han knullar dig i röven tills du börjar blöda? Skulle du uppskatta det? Det är ju dominant sex á la våldtäkt och våldtäkt är det bästa man kan råka ut för. I din värld ska jag tillägga.
Senast redigerad av Cineasten 2014-08-07 kl. 00:22.
Citera
2014-08-07, 00:12
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
2) Nej för man tänder ju på "män som tvingar kvinnor till sex". Då kommer man tända på det i verkligheten också.

3) Förnedring och respektlöshet är hett. Ingen kvinna vill bli respekterad i sängen.

5) Det spelar ingen roll om kvinnor tycker att han är ful, de kommer tända på honom ändå för att han har en massa andra saker som kvinnor tänder på pengar, status, spänning, etc.

2) Fantasi och verklighet är inte samma sak. Du skulle lära dig det.
3) Nej. De flesta kvinnor vill bli respekterade i sängen. Man är två när man har sex. Kvinnan är inte enbart där för mannen.
5) Jo det spelar en enormt stor roll. Man blir inte attraherad av ngn man tycker är ful oavsett status eller pengar. Pengar är förövrigt inte sexigt. Detta är inget som du själv gillar heller då din man varken har pengar eller status eftersom att du försörjer honom. Så använd inte dåliga argument som du inte ens själv lever efter.
Citera
2014-08-07, 00:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ja självklart tände de på det. Varför skulle de inte göra det?
Jag råkar känna ett av offren och kan intyga att hon mådde inte bra av det hon utsattes för. DU ska inte komma och säga till mig att hon njöt av det för du vet ingenting. Du är ett vidrigt jävla psykfall och hade jag saknat empati som du gör så hade jag önskat att du blivit utsatt för samma sak som hon. Men det gör jag inte. Jag vill inte att nån ska gå igenom hennes helvete. Du förstår helt
enkelt inte för du har:
1: Inte blivit våldtagen
2: Uppenbarligen ingen i bekantskapskretsen som blivit våldtagen
3: Någon form av störning som gör att du inte kan förstå. Om det är Asperger, autism, antisocial personlighetsstörning eller något annat vet jag inte men du är helt uppenbart sjuk.

Att prata om det här ämnet med dig är som att diskutera kvantfysik med min morsa - helt meningslöst eftersom hon är både obildad och dum i huvudet. Hon är en elak och osympatisk kvinna men jag tycker inte illa om kvinnor överlag för det eftersom alla är individer.

Jag tycker synd om dig för det är uppenbart att du inte är medveten om att du är mycket sjuk. Det är synd om dina barn som tvingas växa upp med ett psykfall (eller två om man räknar in din "man) för det skapar förutsättningar för att det ska gå åt helvete för dem och det är jävligt synd om alla de våldtäktsoffer som blir pissade i ansiktet av dig och dina raljerande inlägg. Förstår du hur det måste kännas för dem när du så respektlöst skriver "våldtäkt är bra, ni mår inte dåligt av våldtäkt"?
Citera
2014-08-07, 00:20
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
2)

det här är belägg för att alla kvinnor tänder på dominanta män och sexuell dominans. Våldtäkt är en form av sexuellt dominans det är därför det finns en industri som säljer våldtäkts-porr till kvinnor.

Du sätter likhetstecken mellan manlig, dominant, förnedrande och våldtäktsman. Problemet är bara att en man som är manlig aldrig skulle behandla en kvinna respektlös eller våldta henne. Han är enbart dominant och respekterar kvinnan och vill se henne njuta. Så när du pratar om dominans så flyger manligheten ut genom fönstret och det är därför du har så fel när du säger att kvinnor vill ha en dominant man.
De flesta män har den dominanta rollen i sängen, precis om när ett par dansar. Det ligger i mannen och kvinnans natur. Men det betyder inte att han gör vad han vill med henne och behandlar henne respektlöst. Det betyder inte heller att han förnedrar henne (om de inte har förnedringssex). Det betyder inte heller att hon ska ställa upp på allt för att han bestämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in