2014-06-12, 21:42
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Men snälla du... Jag har inte påstått att du ska köpa några så kallade "sanningar" från någon okritiskt. Inte heller från oss. Men faktum är att tiilvaron är betydligt mer mångbottnad än vad gemene man någonsin kommer att få veta. Omfamna därför den flora av åsikter och fakta som förekommer här. Jag har en känsla av att du är en smart person som tänker kritiskt. Fortsätt därför att ha ett öppet sinne, även för åsikter och fakta som råkar kännas obekväma...

Det här fyller mig med munterhet, du uppmanar mig, en "nazist" och "kvinnohatare" att ha ett "öppet sinne för åsikter och fakta som råkar kännas obekväma"..?

Ge mig fakta på att kvinnor skulle njuta att bli våldtagna, mer än en kvinnas fantasier, så ska jag beakta dem, för jag accepterar sanningen oavsett var den kommer ifrån. Det framkommer inte i den här tråden eller på något annat ställe några bevis som stödjer era fantasier om att kvinnor skulle uppskatta att bli våldtagna(lika lite som män uppskattar att bli det). Generellt så lämnar våldshandlingar(som sker utan medgivande) trauman hos både män och kvinnor, vilket jag hoppas att jag slipper bevisa..
Citera
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast det är dina personliga upplevelser, jag kan inte påstå att det känns på samma sätt oavsett vilken kvinna jag har sex med, även om de delar samma fysiska attribut, men det är min upplevelse. Men ditt resonemang haltar i vilket fall, även om jag gett analsex till en kvinna, så skulle jag inte uppleva det på samma sätt om den jag hade sex med var en man, trots att de delar samma fysiska attribut...

Du kom med påståendet om att alla kvinnor ljuger, så du har bevisbördan..

Fast nej, jag stödjer inte ditt påstående om att kvinnor får skylla sig själva när de blir våldtagna, främst med tanke på att min erfarenhet av kvinnor är att de är naiva och hellre vägleds av politisk korrekthet än en instinkt att frukta det som de bevisligen skall frukta.

1) Nej det är inte mina personliga upplevelser det är så alla kvinnor fungerar. För kvinnor är känslan av en kuk densamma vilken man som än sätter på en. Förstår du att påsättning av en våldtäkts-man och påsättning av sin vanliga man är ungefär samma sak för kvinnor?

Samma sak gäller när man bli påsatt analt här är ett exempel, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Nej jag frågade hur du vet att de kvinnor som säger att de inte njöt av att bli våldtagna talar sanning?

3) Jag har inte sagt att kvinnor får skylla sig själva (de borde vara tacksamma) jag frågade om du tror att kvinnan visste att det fanns en risk för att hon skulle bli våldtagen när hon besökte flyktingförläggningen med 8 afghanska män?
Citera
Medlem
MAS74s avatar
[quote=Babianen|49165020]Det är som att du skulle få betalt för att bli avsugen av snygga kvinnor.

Sex är sex skönt för båda oavsett om man vill ha hårt eller på annat sätt att göra det till en taboo grej är bara larvigt typ njuter man av att bli påsatt som under ett våldtäkt knock yourself out.
Citera
2014-06-12, 21:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det här fyller mig med munterhet, du uppmanar mig, en "nazist" och "kvinnohatare" att ha ett "öppet sinne för åsikter och fakta som råkar kännas obekväma"..?

Ge mig fakta på att kvinnor skulle njuta att bli våldtagna, mer än en kvinnas fantasier, så ska jag beakta dem, för jag accepterar sanningen oavsett var den kommer ifrån. Det framkommer inte i den här tråden eller på något annat ställe några bevis som stödjer era fantasier om att kvinnor skulle uppskatta att bli våldtagna(lika lite som män uppskattar att bli det). Generellt så lämnar våldshandlingar(som sker utan medgivande) trauman hos både män och kvinnor, vilket jag hoppas att jag slipper bevisa..

1) Fakta är att det känns likadant att bli penetrerad av en våldtäkts-man som av en vanlig partner därför är det lika mycket njutning att bli påsatt av en våldtäkts-man som av en vanlig partner.

2) Har du några belägg för att kvinnor blir traumatiserade av att tvingas till vaginal penetration av en våldtäkts-man?
Citera
2014-06-12, 21:46
Medlem
Citat:

Jag är själv anhängare av principen om samtycke som den frihetsälskare jag är. Men här talar vi om basala och evolutionärt nedärvda instinkter. Jag tror på de bevis och indikationeer som Babianen presenterat. Men du kan ju fortsätta att sätta kvinnor på piedestal, så får vi se hur bra det går...
Citera
2014-06-12, 21:48
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej det är inte mina personliga upplevelser det är så alla kvinnor fungerar. För kvinnor är känslan av en kuk densamma vilken man som än sätter på en. Förstår du att påsättning av en våldtäkts-man och påsättning av sin vanliga man är ungefär samma sak för kvinnor?

Samma sak gäller när man bli påsatt analt här är ett exempel, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Nej jag frågade hur du vet att de kvinnor som säger att de inte njöt av att bli våldtagna talar sanning?

3) Jag har inte sagt att kvinnor får skylla sig själva (de borde vara tacksamma) jag frågade om du tror att kvinnan visste att det fanns en risk för att hon skulle bli våldtagen när hon besökte flyktingförläggningen med 8 afghanska män?

Fast återigen, du har bara dina personliga preferenser att luta dig mot, vilket blir tröttsamt...

Och är sex för dig bara en fysisk upplevelse.?

Och hur många gånger har du blivit våldtagen?
Citera
2014-06-12, 21:56
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Jag är själv anhängare av principen om samtycke som den frihetsälskare jag är. Men här talar vi om basala och evolutionärt nedärvda instinkter. Jag tror på de bevis och indikationeer som Babianen presenterat. Men du kan ju fortsätta att sätta kvinnor på piedestal, så får vi se hur bra det går...

Vilka bevis..?

Den enda som sätter något på en piedestal är dina försök att rädda en kvinnas "ära"..

Och talar vi om insikter och historia så; "Enligt 22 kap 1 § i Missgärningsbalken i 1734 års lag bestraffades förövaren av en våldtäkt i allmänhet med döden. Tager man qwinno med wåld, och emot hennes wilja främjar sin onda lusta, och warder lagliga thertil wunnen; miste lifwet, och qwinnan ware saklös." Redan då visste man att våldtäkt innebär en psykisk kris för offret, och ofta för dess anhöriga. Den kan ge bestående psykiska problem, som exempelvis posttraumatiskt stressyndrom, dissociativa störningar och depressioner.
Citera
2014-06-12, 21:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast återigen, du har bara dina personliga preferenser att luta dig mot, vilket blir tröttsamt...

Och är sex för dig bara en fysisk upplevelse.?

Och hur många gånger har du blivit våldtagen?

1) Nej det är inga preferenser. Jag beskriver hur det känns att bli penetrerad för alla kvinnor. Förstår du att det är lika skönt för alla kvinnor att bli penetrerade av en våldtäkts-man som det är att bli penetrerade av deras vanliga man?

2) Sex för kvinnor är 80-90% fysiskt. Det är 10-20% mentalt.

3) Jag har inte blivit våldtagen.
Citera
2014-06-12, 22:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vilka bevis..?

Den enda som sätter något på en piedestal är dina försök att rädda en kvinnas "ära"..

Och talar vi om insikter och historia så; "Enligt 22 kap 1 § i Missgärningsbalken i 1734 års lag bestraffades förövaren av en våldtäkt i allmänhet med döden. Tager man qwinno med wåld, och emot hennes wilja främjar sin onda lusta, och warder lagliga thertil wunnen; miste lifwet, och qwinnan ware saklös." Redan då visste man att våldtäkt innebär en psykisk kris för offret, och ofta för dess anhöriga. Den kan ge bestående psykiska problem, som exempelvis posttraumatiskt stressyndrom, dissociativa störningar och depressioner.

A) Jag har beskrivit hur det känns för kvinnor att bli penetrerade, att det inte finns någon fysisk skillnad på penetration av olika män.

B) Kvinnor kan njuta av saker som dubbel-anal som är mer krävande än vanlig vaginal penetration, det visar att vaginal penetration inte är en big deal.

C) Har du några belägg för att våldtäkt leder till "posttraumatiskt stressyndrom, dissociativa störningar och depressioner"? Belägg för att det inte gör det är att kvinnor kan ha sex med till exempel 600 män på 1 dag utan att få psykiska problem, därför är det inte logiskt att kvinnor skulle få psykiska problem av sex med 1 man.
Citera
2014-06-12, 22:05
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Nej det är inga preferenser. Jag beskriver hur det känns att bli penetrerad för alla kvinnor. Förstår du att det är lika skönt för alla kvinnor att bli penetrerade av en våldtäkts-man som det är att bli penetrerade av deras vanliga man?

2) Sex för kvinnor är 80-90% fysiskt. Det är 10-20% mentalt.

Då kan vi avfärda dig nu, du har inte en aning om vad du skriver om och försöker bara provocera, antagligen något sorts behov av uppmärksamhet...

Kom tillbaka när du har erfarenhet om det du skriver och inte bara fantasier..

Och jag kan bara fastslå att kvinnor njuter inte av att bli våldtagna.
Citera
2014-06-12, 22:06
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Då kan vi avfärda dig nu, du har inte en aning om vad du skriver om och försöker bara provocera, antagligen något sorts behov av uppmärksamhet...

Kom tillbaka när du har erfarenhet om det du skriver och inte bara fantasier..

Och jag kan bara fastslå att kvinnor njuter inte av att bli våldtagna.

Word. Hänglås på nu tycker jag allt.
Citera
2014-06-12, 22:08
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:

Då kan du bara hålla käften fladderfitta för du har ingen aning om vad du pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in