2018-02-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att det är väldigt extrema saker. Men sex med det motsatta könet är inte extremt det är normalt.

2) Så om det finns kvinnor som gillar våldtäkt borde alla kvinnor gilla det. För att det är en väldigt normal grej.
1/ Så normala saker ska gälla alla? Har jag förstått dig rätt?
2/ Så om det finns kvinnor som inte gillar våldtäkt, borde ingen kvinna gilla det. För att det är normalt att inte gilla det.
Om det finns människor som är muslimer, då borde alla människor vara muslimer. För det är en väldigt normal grej.
Logik är inte din starka sida.
Citera
2018-02-01, 19:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Så normala saker ska gälla alla? Har jag förstått dig rätt?
2/ Så om det finns kvinnor som inte gillar våldtäkt, borde ingen kvinna gilla det. För att det är normalt att inte gilla det.
Om det finns människor som är muslimer, då borde alla människor människor vara muslimer. För det är en väldigt normal grej.
Logik är inte din starka sida.

1) Ja generellt. Till oral-sex är standard. Analt är standard. Och så vidare.

2) Men våldtäkt är bara vanligt sex som börjar med tvång. Det är normalt för kvinnor att ha sex. Och det är normalt för kvinnor att tända på tvång.

3) Kvinnor njuter ibland av vanligt sex. Våldtäkt är samma sak.
Citera
2018-02-01, 19:47
Medlem
Citat:
1) Ja generellt. Till oral-sex är standard. Analt är standard. Och så vidare.

2) Men våldtäkt är bara vanligt sex som börjar med tvång. Det är normalt för kvinnor att ha sex. Och det är normalt för kvinnor att tända på tvång.

3) Kvinnor njuter ibland av vanligt sex. Våldtäkt är samma sak.
Är analsex standard? Källa på det. Ska gälla hela världen och att det är standard, inte att folk testat någon gång. Senaste undersökningen jag läste gällande Sverige var att ca 5 % hade analsex regelbundet.
2/ Nej
3. Nej. Varför njuter kvinnor bara ibland? Det låter konstigt med tanke på att typ alla kvinnor vill ha sex, enligt dig. Då måste onani vara ett mycket bättre alternativ för kvinnor.
Citera
2018-02-01, 19:53
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Om jag bara fick en kort text, ja då skulle jag nog bara spekulera. Men nu har jag över 100 inlägg av Babienen som underlag. Hon får gärna motbevisa mig, och att hon endast talar om sig själv, t.ex, när hon skriver "kvinnor" "kvinnan" o. dyl.
Eller om det är något annat jag missuppfattat
Ja, du hyperventilerar kvinnan och kvinnor till alla kvinnor.
Har du hundra inlägg, men inte lyckas hitta ett enda där hon säger alla kvinnor njuter av att bli våldtagna så ljuger du kort och gott.
Du kan inte sammanfatta allt du läst och plocka russinen ur det för att bilda dig en egen åsikt om vad hon tycker.
Den får hon stå för själv.
Jag tolkar det jag läser och har lärt mig att samtliga som påstår sig kunna läsa mellan raderna skarvar mer eller mindre, men framför allt så är det inte längre vad hon själv skriver.

Vill du veta vad hon menar kan du BARA fråga henne.
Inget annat är relevant, men jag gissar att du inte bryr dig?
Du ville liksom bara säga det?
Citera
2018-02-01, 19:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Är analsex standard? Källa på det. Ska gälla hela världen och att det är standard, inte att folk testat någon gång. Senaste undersökningen jag läste gällande Sverige var att ca 5 % hade analsex regelbundet.
2/ Nej
3. Nej. Varför njuter kvinnor bara ibland? Det låter konstigt med tanke på att typ alla kvinnor vill ha sex, enligt dig. Då måste onani vara ett mycket bättre alternativ för kvinnor.

1) Det finns statistik på att majoriteten av kvinnorna har gjort analt. Googla.

2) Det finns massor med undersökningar som visar att majoriteten av kvinnor tänder på sexuellt tvång.

3) För att de inte tänder på sina män, har sexuella problem, mannen är dålig, såna saker. Våldtäkt är samma sak bara med en bonus av mer spänning.

4) Ja rent sexuellt är runkande bättre för typ 90% av kvinnorna.

5) Men om de måste välja mellan att ha frivilligt sex och att bli våldtagna då tror jag att de flesta skulle välja våldtäkt.
Citera
2018-02-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Har du hundra inlägg, men inte lyckas hitta ett enda där hon säger alla kvinnor njuter av att bli våldtagna så ljuger du kort och gott.
Du kan inte sammanfatta allt du läst och plocka russinen ur det för att bilda dig en egen åsikt om vad hon tycker.
Jag tolkar det jag läser och har lärt mig att samtliga som påstår sig kunna läsa mellan raderna skarvar mer eller mindre, men framför allt så är det inte längre vad hon själv skriver.

Har nyss frågat, och hon menade alla kvinnor. Hon har skrivit det 2-3 ggr senast timmarna.
Citera
2018-02-01, 20:05
Medlem
Citat:
1) Det finns statistik på att majoriteten av kvinnorna har gjort analt. Googla.

2) Det finns massor med undersökningar som visar att majoriteten av kvinnor tänder på sexuellt tvång.

3) För att de inte tänder på sina män, har sexuella problem, mannen är dålig, såna saker. Våldtäkt är samma sak bara med en bonus av mer spänning.

4) Ja rent sexuellt är runkande bättre för typ 90% av kvinnorna.

5) Men om de måste välja mellan att ha frivilligt sex och att bli våldtagna då tror jag att de flesta skulle välja våldtäkt.
1/ Har gjort det. Och hur många som testat är inte lika med standard.
2/ Ge källan, tack? Majoriteten av kvinnor gäller hela världen.
3/ Ja, jag vet vad du tycker.
4/ Precis. Att våldta en tjej är ju i så fall väldigt dumt.
Citera
2018-02-01, 20:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Har gjort det. Och hur många som testat är inte lika med standard.
2/ Ge källan, tack? Majoriteten av kvinnor gäller hela världen.

1) Du måste räkna bort kvinnorna som inte är i relationer.

2) Jag orkar inte leta upp studierna nu. Jag vet att jag har postat flera i den här tråden.

Citat:
4/ Precis. Att våldta en tjej är ju i så fall väldigt dumt.

Ja för män är det värdelöst. Men de flesta kvinnor har valet mellan tråkigt sex med Svensson eller (om de har tur) en mer spännande våldtäkt. Då är det klart att de föredrar våldtäkten.
Citera
2018-02-01, 20:27
Medlem
Citat:
1) Du måste räkna bort kvinnorna som inte är i relationer.

2) Jag orkar inte leta upp studierna nu. Jag vet att jag har postat flera i den här tråden.

Ja för män är det värdelöst. Men de flesta kvinnor har valet mellan tråkigt sex med Svensson eller (om de har tur) en mer spännande våldtäkt. Då är det klart att de föredrar våldtäkten.
1/ Varför det? Det finna många singlar som har sex.
2/ En svensk undersökning: https://nyheter24.se/nyheter/forskning/812050-kvinnor-analsex-testat
Citera
2018-02-01, 22:19
Medlem
Citat:
1) Så varför ska hon få 150k i skadestånd?

2) Skulle en domstol ge en man 150k i skadestånd om han blev påsatt av 2 tjockisar på fyllan?

3) Eftersom kvinnor inte förlorar nåt på att bli våldtagna är det inget problem right?

Varför skulle det inte gälla för alla?

Syftar du på alla kvinnor när du uttrycker dig?

Edit: Blev det jobbigt att svara nu?
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-02-01 kl. 23:06.
Citera
2018-02-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket

#1068 - ”alla kvinnor tänder på att bli dominerade av en man (...) Kvinnor som säger att de inte tänder på dominans/våldtäkt ljuger.

#1065 - ”jo jag vet hur alla kvinnor fungerar sexuellt”

#1079 - ”alla kvinnor tänder på att bli slagna”

#2124 - ”alla kvinnar har nån gång velat bli våldtagna”

#2434 - ”Varför skulle det inte gälla för alla?”

#2417 - ”Ja självklart. Ingen kvinna förlorar något på att bli påsatt.” (Babianens svar på ”Talar du för alla andra kvinnor?”)

#2044 - ”Om 100 miljoner köper 50 Shades kan vi utgå ifrån att alla kvinnor tänder på sånt.”

#2028 - ”Alla kvinnor har fantiserat om att bli våldtagna. Den som säger annat ljuger.”

#2010 - ”Men till skillnad från det är våldtäkt nåt som alla kvinnor nån gång har tänt på. Det är vad stora bröst är för män typ.”

#2015 - ”Alla kvinnor ha nån gång tänt på att bli våldtagna det är mellanmjölk-sex enligt kvinnors standard. ”

Så kan det gå när man är rapp i käften och dum som en avdankad konservburk.
Citera
2018-02-02, 00:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
#1068 - ”alla kvinnor tänder på att bli dominerade av en man (...) Kvinnor som säger att de inte tänder på dominans/våldtäkt ljuger.

#1065 - ”jo jag vet hur alla kvinnor fungerar sexuellt”

#1079 - ”alla kvinnor tänder på att bli slagna”

#2124 - ”alla kvinnar har nån gång velat bli våldtagna”

#2434 - ”Varför skulle det inte gälla för alla?”

#2417 - ”Ja självklart. Ingen kvinna förlorar något på att bli påsatt.” (Babianens svar på ”Talar du för alla andra kvinnor?”)

#2044 - ”Om 100 miljoner köper 50 Shades kan vi utgå ifrån att alla kvinnor tänder på sånt.”

#2028 - ”Alla kvinnor har fantiserat om att bli våldtagna. Den som säger annat ljuger.”

#2010 - ”Men till skillnad från det är våldtäkt nåt som alla kvinnor nån gång har tänt på. Det är vad stora bröst är för män typ.”

#2015 - ”Alla kvinnor ha nån gång tänt på att bli våldtagna det är mellanmjölk-sex enligt kvinnors standard. ”

Så kan det gå när man är rapp i käften och dum som en avdankad konservburk.
Se där, det var väl inte så svårt?
Påstår man någonting får man ha lite på fötterna, men du gör fortfarande ett fel.
Jag saknar belägg för påståendet "alla tjejer njuter av att bli våldtagna", men jag ska inte bli för mycket av en AIDSPIG, så jag ger dig den här fast du inte har helt och exakt rätt.
Du behöver inte kalla mig dum, det är du som påstår något du inte kunde styrka (förrän nu och det knappt).
Jag har inte påstått nånting och det är inget jag sagt som diskuterats, så du kan sluta va så kränkt för min skull.
Håller du inte med babianen, ta det med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in