2018-02-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nu påstår du det igen!
Jag har bett dig visa vart hon säger det i den meningen att det är det hon menar också.
Glöm inte sambandet som du också påstod fanns.
Jag nämner det för att både du och jag VET att alla kvinnor över 15 har tänkt på våldtäkt nån gång.

Skillnaden på dig och Kiss74 är att han/hon inte på något sätt medvetet försöker forma något till sin fördel. Det är en utmärkt och trovärdig debattör med andra ord.

Du åandra sidan ska försöka forma och vrida på pusselbitar som inte får plats. Lärde du dig inte redan som barn att dom pusselbitarna bryts av efter ett tag?
Citera
2018-02-01, 16:06
Medlem
Citat:
Sa hon som påstod saker och tyckte att det var mitt jobb att bevisa det.
Men visst!
Jag accepterar ditt nederlag.
Du är ursäktad.

Det jag har påstått har redan dragits upp i tråden och det är du väl medveten om. Kom inte här och kom.
Citera
2018-02-01, 16:08
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Skillnaden på dig och Kiss74 är att han/hon inte på något sätt medvetet försöker forma något till sin fördel. Det är en utmärkt och trovärdig debattör med andra ord.

Du åandra sidan ska försöka forma och vrida på pusselbitar som inte får plats. Lärde du dig inte redan som barn att dom pusselbitarna bryts av efter ett tag?
Sa hon, som för fem minuter sen sa adjö...
En trovärdig debattör kan styrka det man påstår.
Som av en händelse är det INTE jag som påstått "alla kvinnor", så jag har ingen egen kossa i diket heller.
Utmärkt och trovärdig är bara den som kan backa upp det man påstår.

Men med det sagt, vart står du själv på den där stegen?
Eller har du lagt dig på din svimningssoffa igen?
https://vulgarmorality.files.wordpress.com/2014/11/fainting-victorian-lady.jpg
Citera
2018-02-01, 16:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så du sitter och skriver att kvinnor tänder på våldtäkter -

men samtidigt har du aldrig ens kommit i närheten av fenomenet?

Det betyder inte att jag har fel. Det finns studier, porr, vittnesmål från kuratorer, vittnesmål från kvinnor som blivit våldtagna, som säger samma sak.
Citera
2018-02-01, 16:10
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Det jag har påstått har redan dragits upp i tråden och det är du väl medveten om. Kom inte här och kom.
Nu blev den här ännu roligare:
Citat:

Jag dividerar inte med idioter som inte ens kan hänvisa till skiten dom häver ur sig..
Citera
2018-02-01, 16:13
Medlem
Citat:
Nu påstår du det igen!
Jag har bett dig visa vart hon säger det i den meningen att det är det hon menar också.
Glöm inte sambandet som du också påstod fanns.
Jag nämner det för att både du och jag VET att alla kvinnor över 15 har tänkt på våldtäkt nån gång.

Dina särskilda talanger att veta vad folk säger "i smyg" är intressanta. Kanske du borde ta jobb hos SÄPO?
Eftersom du gillar detaljer så kanske du vet att jag redan visat var hon skrivit "alla kvinnor".
Och jag ser liten skillnad på "tänkt på våldtäkt" och "fantiserat om våldtäkt". Eftersom Babianen ofta länkat till sexfantasier när hon ska bevisa vad kvinnor vill, så kanske du nu fick lite kontext till användandet av "fantisera"?
" I smyg" har inget SÄPO att göra, det är vad hon skriver mellan raderna och vilken taktik hon har i sina debatter. T.ex. användandet av porrlänkar, sexfantasier, statistik o.s.v.
Citera
2018-02-01, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det betyder inte att jag har fel. Det finns studier, porr, vittnesmål från kuratorer, vittnesmål från kvinnor som blivit våldtagna, som säger samma sak.

Om det är så fantastisk att bli våldtagen,

varför har du inte försatt dig själv i situationen i sådana fall? Eller du kanske blev våldtagen redan som omyndig?
Citera
2018-02-01, 16:15
Medlem
Citat:
Och det finns de som säger annorlunda. Det finns otroligt mycket porr utan våldtäkt. Det finns många vittnesmål som säger att våldtäkt är hemskt. Det finns väldigt många kuratorer som fördömer våldtäkt.
Så vad är din poäng?
Citera
2018-02-01, 16:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Om det är så fantastisk att bli våldtagen,

varför har du inte försatt dig själv i situationen i sådana fall? Eller du kanske blev våldtagen redan som omyndig?

Det är inte min grej.

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Och det finns de som säger annorlunda. Det finns otroligt mycket porr utan våldtäkt. Det finns många vittnesmål som säger att våldtäkt är hemskt. Det finns väldigt många kuratorer som fördömer våldtäkt.
Så vad är din poäng?

Ingen som säger att våldtäkt är hemskt kan förklara varför det är hemskt. Så det är uppenbart att det är lögn.
Citera
2018-02-01, 16:24
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Eftersom du gillar detaljer så kanske du vet att jag redan visat var hon skrivit "alla kvinnor".
Och jag ser liten skillnad på "tänkt på våldtäkt" och "fantiserat om våldtäkt". Eftersom Babianen ofta länkat till sexfantasier när hon ska bevisa vad kvinnor vill, så kanske du nu fick lite kontext till användandet av "fantisera"?
" I smyg" har inget SÄPO att göra, det är vad hon skriver mellan raderna och vilken taktik hon har i sina debatter. T.ex. användandet av porrlänkar, sexfantasier, statistik o.s.v.
Om jag gör med din text som du gör med hennes får jag ihop meningen: "gillar" våldtäkt om babianen jag ser. Kvinnor vill använda SÄPO i smyg länkat til sexfantasier osv...

Förstår du ens vad jag vill säga här?

Du påstår något som du inte kan styrka utan att ta ord ur sitt sammanhang och sätta ihop dem alternativt tolka dem lite som du vill.

Just egenskapen att kunna läsa mellan raderna behövs nu när Akilov ska dömas för terrorbrott, så skynda dig att anmäla dig nu!

Eller så medger du att du bara kan spekulera och projicera mening till det du läser.
Citera
2018-02-01, 16:25
Medlem
Citat:
Det är inte min grej.

Ingen som säger att våldtäkt är hemskt kan förklara varför det är hemskt. Så det är uppenbart att det är lögn.
Ganska lätt att förklara varför det är hemskt; det är mot någons vilja, det kan innebära fysiskt våld, det kan innebära psykiskt våld, det kan ge sjukdom, det kan leda till oönskad graviditet, det kan leda till döden, det kan leda till självmord. Och så vidare ...
Citera
2018-02-01, 16:30
Medlem
Citat:
Om jag gör med din text som du gör med hennes får jag ihop meningen: "gillar" våldtäkt om babianen jag ser. Kvinnor vill använda SÄPO i smyg länkat til sexfantasier osv...

Förstår du ens vad jag vill säga här?

Du påstår något som du inte kan styrka utan att ta ord ur sitt sammanhang och sätta ihop dem alternativt tolka dem lite som du vill.

Just egenskapen att kunna läsa mellan raderna behövs nu när Akilov ska dömas för terrorbrott, så skynda dig att anmäla dig nu!

Eller så medger du att du bara kan spekulera och projicera mening till det du läser.
Om jag bara fick en kort text, ja då skulle jag nog bara spekulera. Men nu har jag över 100 inlägg av Babienen som underlag. Hon får gärna motbevisa mig, och att hon endast talar om sig själv, t.ex, när hon skriver "kvinnor" "kvinnan" o. dyl.
Eller om det är något annat jag missuppfattat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in