Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Eftersom du gillar detaljer så kanske du vet att jag redan visat var hon skrivit "alla kvinnor".
Och jag ser liten skillnad på "tänkt på våldtäkt" och "fantiserat om våldtäkt". Eftersom Babianen ofta länkat till sexfantasier när hon ska bevisa vad kvinnor vill, så kanske du nu fick lite kontext till användandet av "fantisera"?
" I smyg" har inget SÄPO att göra, det är vad hon skriver mellan raderna och vilken taktik hon har i sina debatter. T.ex. användandet av porrlänkar, sexfantasier, statistik o.s.v.
Om jag gör med din text som du gör med hennes får jag ihop meningen: "gillar" våldtäkt om babianen jag ser. Kvinnor vill använda SÄPO i smyg länkat til sexfantasier osv...
Förstår du ens vad jag vill säga här?
Du påstår något som du inte kan styrka utan att ta ord ur sitt sammanhang och sätta ihop dem alternativt tolka dem lite som du vill.
Just egenskapen att kunna läsa mellan raderna behövs nu när Akilov ska dömas för terrorbrott, så skynda dig att anmäla dig nu!
Eller så medger du att du bara kan spekulera och projicera mening till det du läser.