Citat:
Ursprungligen postat av
Asdjas
Elliot Rodgers hatade kvinnor för att de inte ville ha sex med honom. Intressant nog tog han aldrig kontakt med dem någonsin, men blev lika förbannad varje gång de inte sökte upp honom och ville ha sex.
Det vet vi inget om. Han kan mycket väl försökt ta kontakt men bemötts av den attityd han hade "fördomar" om vilket hans narcissism troligen skadades av. Hans narcissistiska självbild pallade inte med verklighetens kvinnor så han skapade ett luftslott som han trivdes i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagaloo
Om du med Elliot Rodger menar killar som är oattraktiva, oskulder och ensamma så hatar tjejer inte oss, inte så länge som vi inte stör dem iaf. Du vill få det till att de hatar oss för att du då känner att de iaf uppmärksammar dig. I själva verket så skiter de fullständigt i oss, tror inte ens de märker av oss innan någon av oss tar modet till sig att prata med dem. Vi finns inte för dem, varken som hatobjekt eller som sexobjekt. Vi är bara osynliga förlorare som ska veta vår plats, inget annat.
Haha är inte det att hata någon när man helst vill att de försvinner från planetens yta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Jag är rädd för att du är pärlor för svin på flashback min vän

Tro det eller ej men jag känner till Dr. Glas.