Beställde Magic truffles ifrån: trufflemagic.com.
Substans: "magiska tryfflar"
Dos: Halva påsen
Ålder: Kön: Vikt: 15, kille, 60kg, (när det inträffade)
Tid: 2 och en halv timme.
Beskrivning: Höll för näsan när jag tuggade svamparna, dem smakade förfärligt, efter jag svalt. Så väntade jag, gick och spelade Wolfentstein medans jag väntade. Efter en stund märker jag att jag lixom inte kan vara stilla, jag lixom flaxar runt. Jag skrattar lite för mig själv, eftersom jag inte trodde på svamparnas effekter. Jag fortsätter spela, men det känns inte rätt, spelet är lixom i ofokus, jag kan inte koncentrera mig, utan jag springer mest utan att veta vart jag är påväg.
Jag kollar på min mobil, den ser god ut, började tugga lite på den, vilket inte funkade såklart. jag skrattade lite för mig själv och sprang ner till toan, jag stod och skrattade i 10 minuter åt mina stora pupiller, det var roligt. Jag satt mig sedan vid datorn och skrev till mina kompisar att jag älskade dem osv. jag blev även rädd och skrev på olika forum att jag var rädd pga svamparna.
Jag ville sedan gå ut, så jag tog på mig kläder och gick ut och la mig på studsmattan. väll där stoppade jag mina nycklar i munnen, då jag tyckte dem passade där.
Där slutar min 2 och en halvtimmes trip.
Det var lite kul!
Utvärdering: Min första trip, så 5/5
Ni får gärna ratea