2014-06-06, 15:41
Bannlyst
Beställde Magic truffles ifrån: trufflemagic.com.

Substans: "magiska tryfflar"

Dos: Halva påsen

Ålder: Kön: Vikt: 15, kille, 60kg, (när det inträffade)
Tid: 2 och en halv timme.

Beskrivning: Höll för näsan när jag tuggade svamparna, dem smakade förfärligt, efter jag svalt. Så väntade jag, gick och spelade Wolfentstein medans jag väntade. Efter en stund märker jag att jag lixom inte kan vara stilla, jag lixom flaxar runt. Jag skrattar lite för mig själv, eftersom jag inte trodde på svamparnas effekter. Jag fortsätter spela, men det känns inte rätt, spelet är lixom i ofokus, jag kan inte koncentrera mig, utan jag springer mest utan att veta vart jag är påväg.

Jag kollar på min mobil, den ser god ut, började tugga lite på den, vilket inte funkade såklart. jag skrattade lite för mig själv och sprang ner till toan, jag stod och skrattade i 10 minuter åt mina stora pupiller, det var roligt. Jag satt mig sedan vid datorn och skrev till mina kompisar att jag älskade dem osv. jag blev även rädd och skrev på olika forum att jag var rädd pga svamparna.

Jag ville sedan gå ut, så jag tog på mig kläder och gick ut och la mig på studsmattan. väll där stoppade jag mina nycklar i munnen, då jag tyckte dem passade där.

Där slutar min 2 och en halvtimmes trip.

Det var lite kul!
Utvärdering: Min första trip, så 5/5

Ni får gärna ratea
Citera
2014-06-06, 17:57
Medlem
1/5
Citera
2014-06-06, 19:25
Medlem
nutkjells avatar
Dålig rapport.

Är inte 2.5 h inte i det kortaste laget för en psilocybintripp?
Citera
2014-06-06, 19:26
Medlem
1/5......
Citera
2014-06-06, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Dålig rapport.

Är inte 2.5 h inte i det kortaste laget för en psilocybintripp?
Tänk på att det är min första trip någonsin.
Citera
2014-06-06, 19:37
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonsharp
Tänk på att det är min första trip någonsin.

Finns många finfina jungfrufärdsrapporter om du kikar runt lite, det handlar mer om hur du skriver och sättet du (inte) väljer att berätta om upplevelsen.

Du berättar mest att du gjorde tokig sak X sedan gick du och gjorde tokig grej Y. När det gäller psykedeliska droger vill fok ha beskrivningar av känslorna, hallisarna, loopar, eventuell Introspektion och tankar, gärna så detaljerat och målande som möjligt. Vill man läsa om tokga upptåg kan man ju lika gärna läsa benso+alkohol-rapporter liksom.

Kändes trippen givande då?
Citera
2014-06-07, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Finns många finfina jungfrufärdsrapporter om du kikar runt lite, det handlar mer om hur du skriver och sättet du (inte) väljer att berätta om upplevelsen.

Du berättar mest att du gjorde tokig sak X sedan gick du och gjorde tokig grej Y. När det gäller psykedeliska droger vill fok ha beskrivningar av känslorna, hallisarna, loopar, eventuell Introspektion och tankar, gärna så detaljerat och målande som möjligt. Vill man läsa om tokga upptåg kan man ju lika gärna läsa benso+alkohol-rapporter liksom.

Kändes trippen givande då?
Jag tror det, såg inga hallusinationer precis dock
Citera
2014-06-10, 12:15
Medlem
Hur bra är dom man beställer därifrån?

Någon vettig som vet?
Citera
2014-06-10, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonsharp
Beställde Magic truffles ifrån: trufflemagic.com.

Substans: "magiska tryfflar"

Dos: Halva påsen

Ålder: Kön: Vikt: 15, kille, 60kg, (när det inträffade)
Tid: 2 och en halv timme.

Beskrivning: Höll för näsan när jag tuggade svamparna, dem smakade förfärligt, efter jag svalt. Så väntade jag, gick och spelade Wolfentstein medans jag väntade. Efter en stund märker jag att jag lixom inte kan vara stilla, jag lixom flaxar runt. Jag skrattar lite för mig själv, eftersom jag inte trodde på svamparnas effekter. Jag fortsätter spela, men det känns inte rätt, spelet är lixom i ofokus, jag kan inte koncentrera mig, utan jag springer mest utan att veta vart jag är påväg.

Jag kollar på min mobil, den ser god ut, började tugga lite på den, vilket inte funkade såklart. jag skrattade lite för mig själv och sprang ner till toan, jag stod och skrattade i 10 minuter åt mina stora pupiller, det var roligt. Jag satt mig sedan vid datorn och skrev till mina kompisar att jag älskade dem osv. jag blev även rädd och skrev på olika forum att jag var rädd pga svamparna.

Jag ville sedan gå ut, så jag tog på mig kläder och gick ut och la mig på studsmattan. väll där stoppade jag mina nycklar i munnen, då jag tyckte dem passade där.

Där slutar min 2 och en halvtimmes trip.

Det var lite kul!
Utvärdering: Min första trip, så 5/5

Ni får gärna ratea

Det första en paranoid man som jag tänker är: konstapel?
Beställa tryfflar på clearnet sådär låter inte särskillt säkert; och han skriver utomordentligt efterblivet (försök att inte ta illa upp om så inte är fallet, tripprapport: 1.5/5).
Citera
2014-06-10, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 411
Hur bra är dom man beställer därifrån?

Någon vettig som vet?

Leta upp silkroad istället.
Citera
2014-06-11, 15:04
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Du vet att FB har 18 års gräns ?

Btw är du inte lite för ung att ge dig in i "knark-världen"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in