2021-04-28, 18:59
Medlem
Tycker att kvaliten har sjunkit på senare år. Flera av de påståenden han säger är tagna från väldigt underliga källor och känns som han mest klagar nuförtiden.
Citera
2021-05-02, 11:49
Medlem
Jag tycker han är bra! Och modig!

Han skulle börja göra samarbeten med Riks eller om det var Exakt24. Verkar inte ha startat än, han kämpar väl en hel del med sin hälsa också. Hoppas det blir av.

Han och Luai Ahmed är bra ihop också.
Citera
2021-05-02, 13:05
Medlem
Enydrions avatar
Lyssnar på Aron Flams pod Arg blatte talar igen.. och han är väldigt bra (inte Flam alltså)

Och undrar om blatten finns på någon pod någonstans?

Annars kan jag ladda ner ljudet från Youtube själv, har ett program för det...

Missar man något om man inte har bild till det han säger?
Citera
2021-05-02, 13:56
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Tycker att kvaliten har sjunkit på senare år. Flera av de påståenden han säger är tagna från väldigt underliga källor och känns som han mest klagar nuförtiden.

Vad finns det att inte klaga över nuförtiden?
Uppriktigt nyfiken!
Citera
2021-05-02, 19:00
Medlem
Jag tillhör inte hans målgrupp (är inte rasist) men måste säga att jag garvade lite när han kom in och ängsligt sökte bekräftelse från bonnläppsrasisterna på flashback som den "goda" blatten/husneger:

"Visst tycker ni om oss juggar som sköter sig i Sverige och inte för en massa problem? Va? Visst? Eller hur? Va?"

Hans youtubemålgrupp på flashback:

"Jävla blatte! Uuuu-ut ur vårt svenska land!"
Citera
2021-05-02, 20:32
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Jag tillhör inte hans målgrupp (är inte rasist) men måste säga att jag garvade lite när han kom in och ängsligt sökte bekräftelse från bonnläppsrasisterna på flashback som den "goda" blatten/husneger:

"Visst tycker ni om oss juggar som sköter sig i Sverige och inte för en massa problem? Va? Visst? Eller hur? Va?"

Hans youtubemålgrupp på flashback:

"Jävla blatte! Uuuu-ut ur vårt svenska land!"
Och sen går han ändå på bidrag.
Citera
2021-05-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Och sen går han ändå på bidrag.
Och gör videor om hur svårt det är för honom att få ut sina bidrag. Han måste vänta jättelänge i telefonkö. Det här är en one trick pony där man sedan länge kunnat förutspå exakt allt han har att säga. Det vore bra för honom att faktiskt göra en ordentlig insats och höja produktionsvärdet. Han är väl över trettio år, det är inte coolt att vara alkoholist som går på bidrag, hur mycket sanning man än spottar.
Citera
2021-05-03, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Och gör videor om hur svårt det är för honom att få ut sina bidrag.
Flashback lyckas verkligen agera hackig skiva.

Nej, han går inte på bidrag. Det var många år sedan han gjorde det, och det har han förklarat flertalet gånger. Han är skattebetalare tack vare sin SD-pöbel

Men det märks att ingen här kollar på hans videor. Videon du pratar om existerar inte ens.
Om du nu syftar på hans video om att söka psykvård borde du veta skillnaden på socialkontoret, Försäkringskassan och psykvården. Att betala för och ta emot samtalsterapi, t.ex., är inte detsamma som att få pengar. Folks gnäll i tråden grundar sig på väldigt många hål i kunskap.
Senast redigerad av nesrider81 2021-05-03 kl. 05:29.
Citera
2021-05-03, 11:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Och gör videor om hur svårt det är för honom att få ut sina bidrag. Han måste vänta jättelänge i telefonkö. Det här är en one trick pony där man sedan länge kunnat förutspå exakt allt han har att säga. Det vore bra för honom att faktiskt göra en ordentlig insats och höja produktionsvärdet. Han är väl över trettio år, det är inte coolt att vara alkoholist som går på bidrag, hur mycket sanning man än spottar.
Vet du vad som blir "coolt" när man blir äldre än 30? Att göra sin grej oavsett om det är "coolt" eller inte.
Citera
2021-05-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vet du vad som blir "coolt" när man blir äldre än 30? Att göra sin grej oavsett om det är "coolt" eller inte.
Att vara alkoholist utan utbildning kanske är coolt i din värld, i min är det inte det.
Citera
2021-05-03, 18:34
Medlem
Citat:
Att vara alkoholist utan utbildning kanske är coolt i din värld, i min är det inte det.
I din värld är det heller inte coolt att erkänna när du har fel, och ta ansvar för dina misstag.

Du svarade inte på mitt tidigare inlägg.
Jag kan då tillägga att du ägnar dig åt förtal genom att stämpla EABT alkoholist. Du förväxlar hans jobb som satiriker med en sjukdom, när han alltid vart tydlig med att det är del av frustrationshumorn han kör. (nog för att han snott det från folk som Angry Video Game Nerd eller Amazing Atheist, men men) Hans videor är ett arbete som planeras och utförs noga, det är inte inspelad improvisation så många gånger som han har förklarat det.

För någon som hela tiden pratar om vikten av "utbildning" är det makalöst hur lite du vet om allt du väljer att kommentera. samt att du inte klarar enkla distinktioner.
Citera
2021-05-03, 18:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det där var ju en halmgubbe som hette duga. Sen vet jag inte om du missförstår med mening eller om du helt enkelt inte fattar. Jag chansar på det senare. Det eventuellt coola är alltså att vara outbildad alkoholist utan att vara nöjd med den man är och det man är, oavsett vad fullständiga främlingar tycker om den man är och det man gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in