Tråden ligger på aktuella ämnen och har 6700 visningar. TS är ju korkad om han inte lägger upp ett mustigt sample, om han nu vill tjäna pengar på sin röst!
Vet inte om jag vill ha min röst sammankopplad med ett fb konto och just nu har jag bara en gammal Logitech webcam från '06 att spela in ljud med. Men ska införskaffa riktig utrustning så snart jag kan , kanske slänger upp en tråd med ett sample då
Vet inte om jag vill ha min röst sammankopplad med ett fb konto och just nu har jag bara en gammal Logitech webcam från '06 att spela in ljud med. Men ska införskaffa riktig utrustning så snart jag kan , kanske slänger upp en tråd med ett sample då
Tills dess är jag rädd att ni får tro på mig
Väntar med iver på ett klipp! citera mig gärna när du laddat upp
Nu har jag ej läst hela tråden så detta kanske redan kommit upp.
Om du gillar ngt speciellt data/tvspel så kan du börja streama/youtube kanal. Finns vissa som tjänar brutala pengar på det och är till och med below average i skillnivå. Bara blivit kända genom sin röst.
Twitch.tv/ducksauce är ett exempel. Han ser dock rätt bra ut och är karismatisk vilket såklart är en fet fördel med.
Bara ett förslag om du gillar att game'a.
Tack för tipset! Jag har inte spelat något seriöst på många år, har blivit en riktig gymrat så jag har bara tid och lust att lira några casual Mariokart-turneringar med mina bröder då och då
"Ett FB-konto"? Vad antyder du egentligen, att FB är fyllt av dödsknarkarnazister?? lol
Du råkar inte vara runt 2 meter lång, vit, ghetto-grabb från stockholm? I så fall håller jag med, din röst är helt vansinnig och borde definitivt gå att tjäna pengar på. Har varit på samma tunnelbana som du och du låter som den dubbade rösten som vittnen brukar få när röster ska maskeras på radio/tv.
Spela inte allan. Ditt konto har bara använts för att skriva i denna tråden och vill du inte bli förknippad hädanefter så är det bara att skapa ett nytt konto.
Haha känner igen det där, träffade en snubbe på ett midsommarfirande förra året som hade en så brutalt mörk och djup röst att jag nästan blev rädd, samma ålder också, kan det varit du? TV-pratare kanske, konka ut 6an-killen!
Du har väl en mobiltelefon? Spela in på det sättet...
Förövrigt så sökte dom röster till "Flygplan" från disney
Haha känner igen det där, träffade en snubbe på ett midsommarfirande förra året som hade en så brutalt mörk och djup röst att jag nästan blev rädd, samma ålder också, kan det varit du? TV-pratare kanske, konka ut 6an-killen!