2014-06-03, 00:10
Medlem
Hej!

Den senaste veckan har jag fått plötsliga smärtor i höger sida bröst, lite mot mitten mellan brösten fast på höger sida, känns lite där lungan är. Det sticker till och sedan försvinner det. Detta är inte ångestkänsla utan detta är annorlunda, den gör otroligt ont när den väl kommer. Ibland kan jag uppleva att det blir jobbigt att andas. Har även cystor i höger bröst, kanske 7-8 st godartade, kan det möjligen vara orsaken till smärtorna eller är det lungorna?

Jag kan andas genom nästan och även ta djupa andetag men smärtan är obehaglig och jag känner mig tjock i halsen och även illamående. Som sagt, inte ångest detta kom plötsligt för en vecka sedan utan något samband.

Är otroligt tacksam för svar.
Mona
Citera
2014-06-03, 00:14
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Skulle kunna vara gallan. Kommer det i samband med när du ätit tex?
Citera
2014-06-03, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MolinaAH
Hej!

Den senaste veckan har jag fått plötsliga smärtor i höger sida bröst, lite mot mitten mellan brösten fast på höger sida, känns lite där lungan är. Det sticker till och sedan försvinner det. Detta är inte ångestkänsla utan detta är annorlunda, den gör otroligt ont när den väl kommer. Ibland kan jag uppleva att det blir jobbigt att andas. Har även cystor i höger bröst, kanske 7-8 st godartade, kan det möjligen vara orsaken till smärtorna eller är det lungorna?

Jag kan andas genom nästan och även ta djupa andetag men smärtan är obehaglig och jag känner mig tjock i halsen och även illamående. Som sagt, inte ångest detta kom plötsligt för en vecka sedan utan något samband.

Är otroligt tacksam för svar.
Mona

Citat:
Har även cystor i höger bröst, kanske 7-8 st godartade, kan det möjligen vara orsaken till smärtorna eller är det lungorna

Ring sjukvårdsrådgivningen om råd, eller vänd dig till din vc för kontroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in